رئیس سازمان صمت استان سمنان:

طرح ویژه نظارت بر کالاهای اساسی ماه رمضان اجرا می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ویژه نظارت بر کالاهای اساسی ویژه این ماه انجام می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۲۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح ویژه نظارت بر کالاهای اساسی ماه رمضان اجرا می‌شود

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح نظارت بر بازار ماه رمضان تا هفدهم خرداد ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بازرسان صمت در این طرح کالاهای ضروری ویژه ماه مبارک رمضان از جمله شیرینی و شکر، میوه، گوشت قرمز و مرغ، اقلام لبنی و نان و برنج را در سراسر استان مورد پایش قرار می‌دهند تا هیچ‌گونه تخلف و گران‌فروشی رخ ندهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه به‌واسطه اجرای این طرح آرامش بازار حفظ و رفاه اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز عملی می‌شود، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و برخورد قاطع با متخلفان است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز با بیان اینکه در اجرای طرح پایش بازار از ناظران افتخاری به‌طور مستمر استفاده می‌شود، افزود: از دیگر فواید و نتایج اجرای طرح نظارت بر بازار ماه رمضان و پایش اقلام و کالای ضروری جلوگیری کردن از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌هاست.

مهدی یحیایی با اشاره به اینکه گشت‌های بازرسی واحد‌های صنفی و غیر صنفی در طول اجرای این طرح افزایش می‌یابد، گفت: اولویت نظارت‌ها در این طرح شیرینی فروشی‌ها، تالارها و رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه و تره‌بار متمرکز است.

وی تأکید کرد: همه واحدهای صنفی موظف هستند قیمت کالا و نرخ نامه را در معرض دید مردم قرار دهند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را گزارش دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلفات صورت گرفته اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و صدور صورتحساب گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار