رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان مطرح کرد:

توجه به ترویج فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی

سمنان (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: ورود جدی در بحث فضای مجازی و ترویج فرهنگ نماز با برگزاری دوره های آموزشی، نیاز است به صورت ویژه در دستور کار این شورا قرار بگیرد.

کد مطلب: ۹۱۲۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به ترویج فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی

حجت الاسلام شمس الدین در جلسه شورای اقامه نماز استان گفت: ستاد اقامه نماز استان در بسیاری از حوزه ها، مقام دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان، یکی از ماندگار ترین و ارزشمند ترین اقدامات این شورا در سال ۹۷ بود که به فرموده مقام معظم رهبری، این اجلاسیه بی بدیل بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان تاکید کرد: ورود جدی در بحث فضای مجازی و ترویج فرهنگ نماز با برگزاری دوره های آموزشی، نیاز است به صورت ویژه در دستور کار این شورا قرار بگیرد. به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کار ماندگار در قالب هنر امکان پذیر خواهد بود، شورای اقامه نماز استان نیز باید به صورت جدی در مقوله هنر و ارتباط با فرهنگ و مقوله نماز ورود کند.

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان در بسیاری از حوزه ها، مقام دوم کشوری را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: رویکرد ستاد اقامه‌ نماز استان در سال ۹۸ بر اساس پیام مقام ‌معظم‌ رهبری در بیست و هفتمین ‌اجلاسیه سراسری نماز در استان، توجه به اقامه نماز در آموزش و پرورش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار