پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

کرمانشاه (پانا) - مجید یزدان‌پناه در آغاز هفته گرامی‌داشت مقام معلم در پیامی این ایام ارزشمند را به معلمان شریف استان کرمانشاه تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

کد مطلب: ۹۱۱۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

امسال در حالی به استقبال گرامی‌داشت یاد معلم شهید: «استاد مرتضی مطهری» و بزرگداشت مقام معلم می‌رویم که روزهای بهشتی اردیبهشت با شمیم دل‌انگیز ماه مبارک شعبان همراه و همگام شده‌است. خوشحالم در چنین روزهایی به عنوان خادم‌‌تان، فرصت عرض صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را به حضور همه شما معلمان فرزانه‌ی این دیار سربلند دارم.

نیک می‌دانیم که کرمانشاه علی‌رغم تلاش مدیران خدومش، هنوز زخم‌های زلزله را در جان خود به یادگار حفظ کرده و پس از آن مشکلات محدودی را در حادثه‌ی سیل به خود دیده است. اما با درایت و امید از این دو اتفاق ناخوشایند، با سرافرازی عبور کرده است.

در این میان نقش ماندگار شما فرهنگیان کرمانشاهی در یاری رساندن به مردم آسیب‌دیده بر هیچ کسی پوشیده نیست. شما بزرگ‌مردانی که عزت، آبرومندی و شأن‌تان را در ناملایمات زمانه حفظ کرده و با صبوری و خستگی‌ناپذیری برای آینده‌سازان این دیار تاریخی در تلاش هستید.

شمایانی که امروز رهبر فرزانه‌ی انقلاب نیز با درک همه شرایط، این چنین به مشکلات‌تان اشاره دارد که: "معلمان محترم، شریف و آبرودار هستند و عزت نفس آنان در مسئله معیشت باید محفوظ بماند."

فرهنگیان گرانقدر

بار دیگر هفته معلم را به همه شما تبریک گفته و برای‌تان سربلندی، بهروزی و عاقبت بخیری را از درگاه ایزد منان آرزو دارم.

مجید یزدان‌پناه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار