مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

تجلیل از 86 معلم برگزیده در هفته معلم

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از 86 معلم برگزیده خوزستانی در برنامه استانی هفته معلم که تحت عنوان « سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم» در اهواز برگزار می شود، تجلیل به عمل می آید.

کد مطلب: ۹۱۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 86 معلم برگزیده در هفته معلم

محمد تقی زاده با بیان اینکه در آستانه هفته معلم از معلمان برگزیده خوزستانی تقدیر به عمل می آید، گفت: 86 معلم برگزیده استانی در برنامه هفته معلم که تحت عنوان « سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم» در اهواز برگزار می شود، مورد تجلیل قرار می گیرند.

او ادامه داد: انتخاب معلمان برگزیده استانی بر اساس شیوه نامه وزارتی انتخاب معلمان نمونه، انجام شده است و معلمانی که حداقل نیمی از ساعات موظف خود را به تدریس اشتغال دارند، می توانستند در این ارزیابی شرکت کنند.

تقی زاده با بیان اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم از 242 معلم برگزیده منطقه ای نیز تجلیل می شود، گفت: در ادارات آموزش و پرورش 40 منطقه و ناحیه استان خوزستان 242 معلم برگزیده منطقه ای نیز انتخاب شده اند که طی مراسمی با اهدای لوح سپاس از آنها تقدیر می شود.

او همچنین با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان گفت: پدیده سیلاب به زیر ساخت های شهری و آموزشی در استان خوزستان آسیب زیادی وارد کرد و فرهنگیان این استان در طی این مدت با فداکاری و عزمی جهادی با مردم خوزستان در راستای کاهش آسیب های ناشی از سیل همکاری کردند که در هفته معلم فرهنگیان فداکار در حادثه سیل نیز به مردم معرفی می شوند و مورد تجلیل قرار می گیرند.

تقی زاده در ادامه به عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و چند تن از خانواده های معلمان متوفی ، حضور در نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به عنوان بخشی از برنامه های بزرگداشت مقام معلم در استان اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین از دیدار نماینده معلمان استان خوزستان با مقام معظم رهبری که با حضور رئیس جمهور ، رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش در آستانه هفته معلم برگزار می شود، خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار