بنیاد سینمایی فارابی خبر داد:

انتشار فراخوان جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی در آینده نزدیک

خبرگزاری پانا: دومین دوره جشنواره دوسالانه مستقل فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی پس از اعلام فراخوان در آینده نزدیک و دریافت و بررسی آثار برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، دوره نخست این جشنواره با استقبال چشمگیر هنرمندان برگزار شد که فیلمنامه های منتخب در قالب کتاب منتشر، و با آثار برگزیده قرارداد منعقد شد تا روند تولید آثار در حوزه سینمای انقلاب اسلامی رونق و شتابی مناسب پیدا کند.

این جشنواره همزمان با پنجاهمین سالگرد قیام پانزده خرداد دوره دوم خود را برگزار خواهد کرد که انتظار می رود با اعلام فراخوان طرح ها و فیلمنامه هایی پرشمار و مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی همچون دوره اول به سوی دبییرخانه این جشنواره ارسال شود.

با توجه به فقر تولید در حوزه سینمای انقلاب به ویژه در سال های اخیر و همچنین با در نظر گرفتن جایگاه ممتاز فیلمنامه در شکل گیری آثار ارزشمند، این جشنواره با استانداردهای حرفه ای برگزار می شود. جشنواره دوسالانه مستقل فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی در راستای توجه به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی، معرفی ویژگی های ارزشمند این قیام تاریخ ساز انسانی، تلاش برای حفظ ارزش های انقلاب و معرفی آنها به نسلهای مختلف و همچنین ترویج پیام انقلاب اسلامی برگزار می شود.

شایان ذکر است فراخوان رسمی این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد. برگزاری جشنواره مستقل فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی را بنیاد سینمایی فارابی به عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار