تعطیلی مقطع پیش دبستانی در گرمی ، هیر و بخش ویلکیج

اردبیل (پانا) - بارش برف بهاری باعث تعطیلی مقطع تحصیلی پیش دبستانی در شهرهای گرمی و هیر شد.

کد مطلب: ۹۰۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مقطع پیش دبستانی در گرمی ، هیر و بخش ویلکیج

روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد به علت بارش برف ، روز 31 فروردین ماه ، سری بعد از ظهر مقطع پیش دبستانی در شهرهای گرمی ، هیر و بخش ویلکیج تعطیل است .

همچنین به دلیل بارش برف و برودت هوا سری قبل از ظهردوره های پیش دبستانی و ابتدایی در انگوت و پیش دبستانی درهیر تعطیل اعلام شده بود.

بارش برف که از صبح دیروز در خلخال جنوب استان آغاز شده بود ، از اواخر عصر دیروز به اردبیل و مناطق مرکزی استان رسید. بارش پراکنده برف در برخی ساعات صبح روز 31 فروردین ماه هم ادامه یافت .
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی اردبیل، مقدار کل بارش ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان بین 8 تا 10 میلیمتر و ارتفاع برف در این مناطق بین 5 تا 8 سانتیمتر بوده است. بارش باران در مناطق شمالی استان نیز تا ظهر روز شنبه ادامه یافته و به 5 تا 8 میلیمتر رسیده است.
بر همین اساس انتظار می رود تا روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه ، دمای هوا در مناطق مرکزی و جنوبی استان بین 8 تا 12 درجه کاهش یابد و در طول شب و اوایل صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز دمای هوا تا زیر صفر درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.
سازمان جهاد کشاورزی استان از باغداران خواسته است تمام اقدامات لازم را برای کاهش خسارات ناشی از سرمازدگی باغات انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار