معاون سیاسی استاندار سمنان:

مردم ایران، پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند

سمنان (پانا) - معاون سیاسی استاندار سمنان، بابیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن بر پیکره نظام بودند و از این موضوع دست برنداشتند، گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی حتی با فشارهای اقتصادی دشمنان نیز، پای انقلاب، ولایت‌فقیه و نظام ایستادند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

کد مطلب: ۹۰۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران، پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند

حبیب‌الله خجسته پور، در جلسه شورای اداری سرخه، با بیان اینکه نقطه کلیدی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند اقتصاد مقاومتی بوده، گفت: اگر می‌خواهیم در این جنگ همچون سنوات گذشته به موفقیت و پیروزی دست پیدا کنیم می‌بایست در حوزه اقتصاد نیز مقاوم باشیم تا هیچ تکانه داخلی و خارجی بر پیشرفت و توسعه و معیشت مردم اثرگذار نباشد.

معاون سیاسی استاندار سمنان، با اشاره به اینکه دکتر روحانی باسیاست‌ها و برنامه‌های خود توانست تورم را کاهش داده و با افزایش رشد اقتصادی، اقتصاد کشور را بهبود بخشد، اظهارداشت: دشمنان با توجه به این مهم، دشمن برگ دیگری از جنگ اقتصادی به‌عنوان خروج از برجام را ارائه کرد که البته پالس‌هایی از داخل کشور نیز به انجام این مقوله کمک کرد.

وی تصریح کرد: در سال جاری باید در دو جبهه تلاش و ایستادگی کرد، یکی ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی که دشمنان به این کشور تحمیل کردند و یکی تلاش برای بازسازی و جبران خسارت‌های به وجود آمده که تحقق این دو گام نیازمند توجه و مدیریت جهادی همراه با همبستگی و همدلی و وحدت مردم ایران است.

خجسته پور، وحدت همه‌جانبه در بین مردم و مسئولان کشور، استان و شهرستان، را مؤلفه‌ های بسیار مهم و تأثیرگذار برای دستیابی به موفقیت دانست وگفت: همکاری مردم و مسئولان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شب ششم فروردین جای تقدیر و تشکر دارد که این اتفاق توانست همدلی و وحدت رابین آحاد جامعه افزایش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه باید با افزایش تولید و رونق تولید داخلی و فرصت اشتغال در این حوزه به پیروزی‌های چشمگیری دست‌یابیم، تصریح کرد: جنگ اقتصادی یکی از جنگ‌های نرمی که اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده است و دشمن بیش از یک دهه برای این جنگ برنامه دارد اما در داخل کشور نیز مقام معظم رهبری از بیش از یک دهه گذشته، راه کشور را در حوزه اقتصادی به‌خوبی ترسیم کردند.

وی دربخش دیگر سخنان خود به حجم خسارت‌های واردشده به زیرساخت‌ها براثر سیلاب و مشکلات و عوارض طبیعی طی سال جاری اشاره داشت و افزود: این موضوع نشان می دهد که امروز بیش از هر زمان نیازمند مدیریت جهادی هستیم و برای کاهش این خسارات بنا به تأکید استاندار باید بیمه منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری سرخه در دستور کار قرار گیرد.

خجسته پور بیمه و فرهنگ استفاده از آن را یکی از راهکارهای مقابله و جبران خسارت‌های وارده براثر اتفاقات و حوادث گوناگون برشمرد و افزود: باید منازل مسکونی روستایی و شهری این شهرستان می‌بایست تحت پوشش بیمه واقع شوند و از سوی دیگر تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، آمادگی خود را برای مقابله و مواجه با حوادث و اتفاقات مختلف این منطقه افزایش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه برای تحقق خواسته‌های مردم سرخه تلاش می‌کنیم به تحقق سهم ۳۰ درصدی مدیریتی بانوان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اعتماد به بانوان در این شهرستان بسیار قابل‌تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار