مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

کمک یک میلیارد تومانی مردم استان سمنان برای سیل‌زدگان کشور

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، کمک‌ مردمی از طریق کمیته امداد استان سمنان برای سیل‌زدگان را قریب یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون هفت محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

کد مطلب: ۹۰۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد تومانی مردم استان سمنان برای سیل‌زدگان کشور

سید جواد رضوی، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۹۶۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان سمنان برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: مردم این استان بارها اثبات کردند که برای کمک به همنوعان خود در گوشه‌کنار کشور سر از پا نمی‌شناسند که این بار نیز خوش درخشیدند.

وی درادامه از ارسال هفت محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده خبرداد و افزود: با توجه به اینکه مناطق سیل‌زده دسترسی به آب سالم و بهداشتی ندارند بیشترین کمک‌ها آب و مواد غذایی با میزان ۳۳ هزار و ۳۲۳ مورد بود.

رضوی، بابیان اینکه در بین اقلام ارسالی تعدادی اجاق‌گاز و تلویزیون نیز به سیل‌زدگان اهدا شد، تصریح کرد: از استان سمنان یک هزار و ۴۵۱ پت و، ۵۰ تخته فرش و ۱۳۸ موکت، سه هزار و ۶۶۲ دست انواع لباس و کفش و یک هزار و ۷۷۰ نوع لوازم ضروری به مناطق سیل‌زده مختلف کشور ارسال‌شده است.

وی اضافه کرد: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و یا شماره کارت مجازی ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات برای سیل‌زدگان واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار