اجرای پروژه های بیمارستانی در استان اردبیل تسریع می شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: بر اساس توافق های به عمل آمده با وزارت بهداشت و درمان اجرای پروژه های بیمارستانی در مرکز استان و شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد تسریع می شود.

کد مطلب: ۹۰۸۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پروژه های بیمارستانی در استان اردبیل تسریع می شود

اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی از تامین اعتبار برای تسریع در اجرای بیمارستان مشگین شهر از محل اعتبارات متمرکز وزارت بهداشت و سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد .

او افزود: مقرر شد این اعتبار به گونه ای تخصیص یابد که بیمارستان مشگین شهر در عرض سه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد .

استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس این توافق ، اکیپی برای بازدید از محل بیمارستان از وزارت بهداشت به استان اردبیل سفر خواهند کرد .

بهنام جو ادامه داد : همچنین مقرر شد اکیپ فنی و مهندسی وزارت بهداشت در محل بیمارستان قدیمی شهرستان پارس آباد حاضر شده و در صورتی که این بنا امکان استحکام بخشی داشته باشد ، نسبت به تامین اعتبار این فضای بیمارستانی نیز اقدام خواهد شد .

استاندار اردبیل در بخش دیگر سخنانش همچنین به اعزام پزشکان به کشور ترکیه جهت دریافت آموزش های آبدرمانی اشاره کرد و از انجام توافق برای تامین اعتبار مشترک این اقدام توسط وزارت بهداشت و استانداری اردبیل خبر داد .

او اضافه کرد: امید می رود با اعزام پزشکان به ترکیه برای دریافت آموزش های پزشک آبدرمانی بتوانیم گامی در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار