معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی :

مجوزها وسطح بندی احداث بیمارستان 1000تختخوابی اردبیل صادر شده اند

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در آئین کلنگ زنی بیمارستان ۲۸۵تختخوابی اردبیل گفت:مجوزهای لازم وسطح بندی احداث بیمارستان 1000تختخوابی اردبیل صادر شده است.

کد مطلب: ۶۲۲۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ایرج حریر چی افزود :با حذف بیمارستان های بوعلی وعلوی که به دلیل قدمت و استهلاک ساختمان و تجهیزات آن و نیز رشد جمعیت و افزایش نیازهای درمانی ، پاسخ گوی مشکلات حوزه درمان استان نیستند ، مجوز های لازم وسطح بندی احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در استان صادر شده و امیدواریم با تکمیل بیمارستان های نیمه تمام منطقه واحداث بیمارستان جدید ، علاوه بر رفع نیاز درمانی اهالی منطقه ، پاسخ گوی بیماران شهرستان های همجوار استان اردبیل و اتباع کشور جمهوری آذربایجان باشیم.

حریرچی با اعلام این که وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای احداث بیمارستان 285 تختخوابی اردبیل 120 میلیارد تومان هزینه خواهد کرد ، از نجف زاده خیر اهداِ کننده زمین این بیمارستان که بالغ بر 30 میلیارد تومان ارزش دارد قدردانی کرد.

وی با بیان این که به همت دولت تدبیر وامید شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان در کشور هستیم خاطر نشان کرد:کاهش هزینه های درمان به حداقل ممکن و در برخی موارد رایگان شدن این خدمات ، از مهم ترین اقدامات دولت یازدهم است .

استاندار اردبیل نیز در این برنامه ، به ورود روزانه 1200نفر از اتباع کشور جمهوری آذربایجان برای درمان و استفاده از خدمات پزشکی کشورمان و نیز اهالی شهرستان های همجوار استان اشاره کرد و گفت: با توسعه امکانات پزشکی استان اردبیل ، دیگر کسی به خاطر نبود امکانات پزشکی و درمانی از استان خارج نخواهد شد وهمه اقدامات پیشرفته پزشکی و درمانی در منطقه انجام خواهند گرفت.

مجید خدابخش در حال تکمیل بودن بیمارستان شهرستان پارس آباد مغان را یادآور شد و گفت: علاوه بر آن 600تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان افزوده می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار