رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان اردبیل:

یکصد میلیارد ریال صرف هتلینگ بیمارستان های استان اردبیل شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان اردبیل از صرف یکصد میلیارد ریال برای هتلینگ بیمارستان های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۸۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

فرهاد پور فرضی در گفت و گو با خبرنگارپانا در مشگین شهر با بیان اینکه بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اردبیل جزو 31 بیمارستان کشور برای درمان سکته های حاد قلبی انتخاب شده گفت: امسال 10 پزشک فوق تخصص ، 51 پزشک متخصص ، 45 پزشک عمومی و 14دندانپزشک برای خدمت در مناطق مختلف استان جذب شدند.

وی گفت: تا دهه فجر امسال 25 هزار متر مربع به فضاهای بهداشتی ، درمانی استان افزوده شده و 20 تخت ویژه نیز برای غربالگری و درمان سرطان در استان راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان اردبیل میزان رضایتمندی مردم این استان از طرح تحول نظام سلامت را 25 درصد بیشتر از میانگین کشوری دانست و اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده با اجرای طرح تحول نظام سلامت تعداد مراجعان به اورژانس 11 درصد و تعداد بیماران بستری 5/5 درصد افزایش یافته و پرداختی بیماران نیز از 30 درصد به کمتر از شش درصد کاهش یافته است.

پور فرضی گفت: در این مدت میزان زایمان طبیعی نیز 13 درصد افزایش یافته و تاکنون بیش از 10 هزار مورد زایمان طبیعی در استان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار