رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان:

هیئت تجاری استان سمنان به عراق اعزام می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی سمنان از اعزام هیئت تجاری به استان حله کشور عراق خبر داد و گفت: مذاکرات تجاری و سرمایه‌گذاری هدف اصلی این سفر خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۷۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هیئت تجاری استان سمنان به عراق اعزام می‌شود

علی اصغر جمعه‌ای، در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان همیاری‌های شهرداری سمنان و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان در محل اتاق بازرگانی با بیان اینکه اسفندماه ۹۷ این استان میزبان هیئت تجاری از حله عراق بود، تاکید کرد: هیئت تجاری سمنان در پاسخ به دعوت اتاق بازرگانی عراق به حله خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری با طرف عراقی موضوع اصلی این سفر خواهد بود، افزود: دعوت نامه رسمی برای اعزام هیئت تجاری اتاق بازرگانی سمنان به عراق آماده شده و این سفر پس از ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان حضور شرکت‌های ایرانی در بازارهای بین المللی را یکی از برکات تعاملات تجاری بین المللی و منطقه‌ای خواند و تاکید کرد: برای حضور در نمایشگاه‌های بین المللی باید با مجریان این شرکت‌ها در کشورهای هدف در ارتباط باشیم.

جمعه‌ای برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی استان سمنان را یک فرصت ویژه برای افزایش سرمایه‌گذاری و شناساندن ظرفیت‌های استان دانست و بیان کرد: این نمایشگاه دارای برکات ارزشمندی است اما برگزاری آن نیاز به مطالعه و برنامه ریزی دقیقی دارد.

حمید دهرویه مدیرعامل شرکت همیاری شهرداری‌های استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه توجه به پتانسیل‌های استان و تقاضای طرف‌های عراقی برای محصولات یکی از اهداف سفر هیئت ایرانی به عراق است، گفت: این آمادگی وجود تا شرکت همیاری‌های شهرداری سمنان با مشارکت بخش خصوصی نمایشگاه توانمندی‌های محصولات استان را در کشور عراق برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار