معاون استاندار سمنان:

نیاز است تمامی تجهیزات و امکانات برای بهبود و رفع نواقص موجود به کار گرفته شود

معاون استاندار سمنان گفت: اقدامات پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از بروز مجدد خسارات ناشی از سیلاب در استان سمنان انجام شده است.

کد مطلب: ۹۰۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نیاز است تمامی تجهیزات و امکانات برای بهبود و رفع نواقص موجود به کار گرفته شود

منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده دامغان و در نشست با رؤسای شورای اسلامی و دهیاران پنج روستای جنوب این شهرستان گفت: سیل باعث شد که ارتباط و وحدت بسیار مطلوب در بین مسئولان، نیروهای انتظامی، نظامی و مردم در استان بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: هیچ گونه کم‌کاری در بحث مدیریت بحران و امداد رسانی به مردم صورت نگرفت و با دستور استاندار سمنان، مدیران اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام و تمام امکانات و تجهیزات خود را برای جلوگیری از بروز مجدد سیلاب و خسارت‌های احتمالی به کار گرفته‌اند.

فخری ادامه داد: بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر، علی رغم آسیب‌هایی که به زیرساخت‌ها و منازل مردم وارد کرد، برکات بسیار فراوانی را نیز با خود به همراه داشت و سیلاب اخیر باعث شد تا بسیاری از نقاط ضعف موجود در زیرساخت‌ها در استان نمایان شود.

وی افزود: نیاز است تا تمامی تجهیزات و امکانات خود را برای بهبود و رفع کردن نقص‌های موجود به کار گیریم.

معاون استاندار سمنان در ادامه گفت: استانداری، فرمانداران، بخشداران و مسئولان استان در ایام نوروز به صورت تمام وقت پای کار بودند و تمام تلاش خود را برای امداد رسانی به مردم و جلوگیری از بروز خسارت و آسیب‌های مالی و جانی احتمالی به آنها به کار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار