نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد:

ادامه خدمت رسانی در کالپوش به مردم آسیب دیده

خدمات بنیاد مسکن در مناطق محروم ماندگار است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بنیاد مسکن با نگاه ویژه به مناطق محروم توانسته خدمات ماندگاری را در شهرها و روستاهای دور دست داشته باشد.

کد مطلب: ۹۰۷۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ادامه خدمت رسانی در کالپوش به مردم آسیب دیده

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیران و کارکنان بنیاد مسکن استان به مناسبت دهه حساب 100 امام (ره) و چهلمین سالگرد تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن یکی از نهاد های خوش نام، مردمی و خدوم است.

وی یکی از نمودهای فعالیت های موثر بنیاد مسکن را در منطقه کالپوش برشمرد و بر لزوم ادامه خدمات رسانی به آسیب دیدگان از رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش تاکید کرد.

حجت الاسلام بارانی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان نیز گفت: فراهم کردن زمینه تأمین مسکن محرومان و عمران و آبادانی در روستاها مهم ترین هدف حضرت امام خمینی(ره) از تاسیس بنیاد مسکن بود که همین اهداف در استان سمنان پیگیری می شود.

علیرضا فلاحی مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان هم ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در منطقه کالپوش گفت: پرداخت کمک بلاعوض برای اسکان موقت مالکان واحد های مسکونی آسیب دیده در دست اجراست و زمین جدیدی هم برای واگذاری زمین معوض به روستائیان در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار