کمپین و کاروان کمک های آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به هموطنان سیل زده راه اندازی شد

تبریز ( پانا ) - صبح امروز معاون پرورشی و فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان در جلسه مدیریت بحران آموزش و پرورش از راه اندازی کمپین و کاروان کمک های آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به هموطنان سیل زده خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمپین و کاروان کمک های آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به هموطنان سیل زده راه اندازی شد

طاهر علمی ضمن بیان این که وقوع حجمی سیلی این چنینی در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است گفت : این حجم بارشی گذشته از تبعات زیان بار مایه برکاتی نیز بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود : وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت مساعدت و یاری رساند به آسیب دیدگان مناطق سیل زده می باشد.

وی اشاره کرد : حرکات خود جوش و حجم قابل توجه مساعدتهای دولتی و مردمی نشان دهنده این است که فاصله ای بین دولت و ملت نیست و همواره در کنار هم هستند.

علمی در پایان سخنانش تصریح کرد : کمپین و کاروان کمک های آموزش و پرورش استان به هم وطنان مناطق سیل زده راه اندازی می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت : 72 مدرسه در سطح تبریز جهت اسکان اضطراری آماده سازی شده است .

بهروز اصغری اردلانی افزود : دستگاه تعلیم و تربیت استان آمادگی کامل برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان می باشد.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان گفت : آذربایجان شرقی معین استان خوزستان تعیین شده است .

وی ضمن اشاره به اینکه حدود 3 میلیون دانش آموز در گیر سیل هستند ،افزود : با توجه به مشکل حمل و نقل به مناطق سیل زده نیازمند مساعدتهای مالی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار