بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی در اعلام همدردی با هموطنان سیل‌زده

تهران (پانا) - تشکل‌های دانش‌آموزی کشور در اعلام همدردی و حمایت همه‌جانبه از هموطنان سیل‌زده بیانیه صادر کردند.

کد مطلب: ۹۰۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی در اعلام همدردی با هموطنان سیل‌زده

متن بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی کشور در اعلام همدردی و حمایت همه‌جانبه از هموطنان سیل‌زده به شرح زیر است:

در پی بروز سیل اخیر در بسیاری از استان‌های کشور و خسارت‌های مالی و جانی به‌وجود آمده ما دانش‌آموزان اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور، ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده به ویژه دانش‌آموزان همکلاسی و فرهنگیان در این روزهای سخت و بحرانی از تمامی ملت‌های اسلامی آحاد مردم و مجامع و نهادهای مختلف می‌خواهیم کمک‌های بشر دوستانه خود را برای آسیب دیدگان ارسال کنند.

این روزها روز تجلی ایثار و نوع دوستی و مشارکت جویی است، امروز زمان امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده و دانش‌آموزان و خانواده‌های گرفتار در سیل است هم اکنون دانش‌آموزان خانواده‌ها حمایت و یاری همه آحاد را می‌طلبند، لذا در نخستین روزهای سال نو با تشکیل شورای هماهنگی و کمیته‌های بحران تشکل‌های دانش‌آموزی به امداد رسانی مشغول خواهند شد. دانش‌آموزان نستوه مناطق سیل زده بدانند، ما استوار تر از گذشته از مقاومت و ایستادگی شما عزیزان در این مرحله سخت حمایت نموده و از هر اقدامی که شایسته است فروگذار نخواهیم کرد و دوشادوش تمامی هم کلاسی‌های خود را در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با برگزاری مراسم سیل مهربانی همکلاسی‌ها در تمامی مدارس کشور با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به یاری تان خواهیم شتافت.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی امداد رسانان در سراسر کشور بار دیگر بر لزوم تداوم کمک‌ها و امداد ها در نقاط حادثه دیده تا رفع کامل مشکلات هم وطنان متاثر از سیل اخیر تاکید می‌کنیم و امیدواریم زمینه‌ای برای همراهی و همدلی بیش از گذشته در این امر مهم مهیا شود.

ما دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی به عنوان اجزای پیکره ملت بزرگ ایران با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در سیل مهربانی همکلاسی‌ها مشارکت خواهیم کرد و پشتیبانی و همدلی و همدردی خود را به اثبات خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار