سفیران سلامت در 236 روستای آذربایجان غربی مستقر شدند

ارومیه(پانا)_جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی از استقرار سفیر سلامت در 236 روستای استان و فعالیت آنها خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت در 236 روستای آذربایجان غربی مستقر شدند

علی حجازی‌فر اظهار کرد: سفیران سلامت در 236 روستای مناطق مختلف آذربایجان غربی مستقر می‌شوند، تا اینکه برای آموزش روش تغذیه سالم، معرفی داروهای گیاهی و خواص آنها در بین مردم روستا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در هر روستا حداقل یک نفر سفیر سلامت آموزش دیده و فعالیت خود را آغاز می‌کند، افزود: این افراد از بین ساکنان روستا و کسانی که نسبت به این مسائل آگاهی و علاقه دارند، انتخاب می‌شوند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی با بیان اینکه از این رهگذر برای کاهش بیماری‌ها، ارتقای سطح بهداشت و سلامت ساکنان روستاها اهتمام می‌شود، گفت: سفیران سلامت برای احیای طب سنتی و اسلامی در محل زندگی خود تلاش می‌کنند.

حجازی‌فر اظهار کرد: به واسطه نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی نه‌تنها کیفیت زندگی و امید به زندگی در بین مردم ارتقا پیدا می‌کند، بلکه از شیوع بیماری‌های صعب‌العلاج مختلفی که این روزها شایع است، جلوگیری می‌شود.

وی بیان داشت: پس از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، برای توسعه، عمران، ارتقای سطح بهداشت و بهبود سبک زندگی در مناطق روستایی تلاش شد،اما به واسطه راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی فعالیت در این زمینه شتاب بیشتری گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار