امام جمعه شهرری: همکاری و انسجام مردم و مسئولان ری به برکت وجود حضرت عبدالعظیم(ع)است

شهرری (پانا)- امام جمعه شهرری در دیدار نوروزی فرماندار ری با وی با اشاره به یک صدایی و همدلی گروه ها و اقشار مختلف مردم شهرستان ری گفت: این انسجام به برکت وجود حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.

کد مطلب: ۹۰۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری: همکاری و انسجام مردم و مسئولان ری به برکت وجود حضرت عبدالعظیم(ع)است

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در کشور گفت: امسال با توجه به نزولات آسمانی قابل توجه در کشور سال پربرکت و پر خیری برای ملت شریف ایران خواهد بود.

او یادآور شد: مردم مناطق سیل زده در حال حاضر مشکلات و آلام بی‌شماری دارند ولی همدلی، همکاری و بسیج مردم و مسئولان به زودی تمامی این مشکلات را رفع خواهد کرد.

در ادامه دیدار هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ری نیز با تاکید بر مشکلات مردم مناطق سیل زده در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان گفت: بسیج مردمی با محوریت فرمانداری ری برای کمک رسانی به مردم سیل زده ایجاد شده است.

او به طغیان رودخانه کن در زمان پیک بارش روزهای اخیر نیزاشاره کرد و افزود: سیلاب رودخانه کن اگر به شکل درست و اصولی به وسیله عوامل اجرایی شهرستان ری مدیریت نمی‌شد امروز شاهد خسارت‌های سنگینی در این شهرستان بودیم.

فرماندار ری با اشاره به بالا آمدن حجم آب پشت سدها گفت: هرچند که احیای آب‌های زیرزمینی نیازمندحداقل پانزده سال بارش مداوم مانند امسال است ولی بارش اخیر بسیار پر برکت و در مقایسه با سالهای گذشته زیاد بود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار