مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

کسب رتبه اول پذیرش مسافران نوروزی توسط استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب رتبه اول پذیرش مسافران نوروزی توسط استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول پذیرش مسافران نوروزی توسط استان اصفهان

محمد اعتدادی گفت: امسال ۱۲۵۰ مدرسه و ۱۲۵۰۰ کلاس درس در استان اصفهان و ۶۵۰ مدرسه و ۷۵۰۰ کلاس درس در شهر اصفهان به مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

وی افزود : از تاریخ ۲۸ اسفندماه افتتاحیه ستادهای اسکان به طور رسمی انجام شد ولی از دو روز قبل از آن نیز در کل استان پذیرش داشتیم.

وی در ادامه گفت : امسال در مجموع با توجه به جاری بودن آب زاینده رود حجم بالای مسافر برای شهر اصفهان پیش بینی می شد و آمار در شش روز اول تعطیلات بسیار بالاتر از حد انتظار ما بود و در آن تاریخ ها از ۱۰۰ درصد ظرفیت اسکان استفاده شد و حتی چند شب نیز از ظرفیت مدارس اضطرار استفاده نمودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان آمار ثبت شده از مسافران نوروزی اسکان داده شده در نوروز امسال را ۱۷۷۵۳۳ خانوار در قالب ۶۳۹۱۲۳ نفر اعلام و بیان کرد: استان اصفهان موفق به کسب رتبه اول کشور در اسکان مسافران نوروزی و رزرو اینترنتی شد.

وی اظهار داشت: با توجه به ضریب ماندگاری مسافر که در شهر اصفهان سه است، امسال آموزش و پرورش استان اصفهان ۱۹۱۷۳۶۹ نفر روز مسافر پذیرش داشته که در نوع خود کم سابقه بوده است.

وی افزود: در مجموع در شهر اصفهان ۱۱۱۸۴۶ خانوار در قالب ۴۳۶۲۰۰ نفر اسکان داده شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: با همکاری و همیاری همکاران در ستادهای اسکان استان اصفهان نوروزی بدون حاشیه را سپری نمودیم و در همین راستا شهر اصفهان رتبه اول و کاشان و نایین در رتبه های بعدی در اسکان مسافران نوروزی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار