بیش از 128 هزار مسافر در تعطیلات عید فطر در اصفهان اقامت داشتند

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان با اشاره به ادامه فعالیت پروژه های مهم عمرانی شهر اصفهان طی تعطیلات اخیر همانند مجموعه پل های نصف جهان، تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، ایستگاه های خط دوم مترو و... گفت: تکاپوی عمرانی شهر اصفهان در تعطیلات روزهای گذشته متوقف نشد.

کد مطلب: ۹۱۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 128 هزار مسافر در تعطیلات عید فطر در اصفهان اقامت داشتند

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: به مناسبت عید فطر مراسم مختلف و باشکوهی در شهر برگزار شد اما قرار ما این بود که این تعطیلات، کار در پروژه ها را متوقف نکند. به طوریکه این چند روز پروژه های عمرانی کلیدی مثل مجموعه پل های نصف جهان، تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، ایستگاه های خط دوم مترو، پروژه فرزانگان و سالن اجلاس در حال ساخت بود و تکاپوی عمرانی شهر متوقف نشد.
وی ادامه داد: از همه کسانی که در این چند روز مشغول کار بودند و خانواده آن‌ها که نتوانستند از این تعطیلات استفاده کنند، سپاسگزارم و امیدوارم با تلاش شبانه روزی شاهد افتتاح پروژه های مهم به ویژه مجموعه پل ها در رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان باشیم.
شهردار اصفهان افزود: در تعطیلات عید فطر مسافران زیادی به شهر اصفهان آمدند و نیروهای شهرداری برای خدمت رسانی به مسافران مشغول کار بودند.
وی با بیان اینکه در 4 روز گذشته 128 هزار و 300 مسافر به شهر اصفهان سفر کردند، گفت: 112 هزار نفر هم از مجموعه های تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان در این روزها بازدید کردند.
نوروزی افزود: شهرداری اصفهان، در روزهای اخیر خدمات خوبی به مسافران ارائه کرد. البته شهرداری اصفهان خود را برای میزبانی از مسافران تابستان آماده می کند تا اصفهان مقصد خوبی برای گردشگران باشد.
وی گفت: از شهروندان درخواست می کنم، امسال هم مانند سال گذشته در مصرف بهینه آب صرفه جویی کنند تا شهرداری بتواند فضای سبز را سرزنده نگه دارد. هرچند وضعیت آبی امسال بهتر از سال گذشته است اما تا رسیدن به حد نرمال هم فاصله زیاد است و باید مدیریت مصرف بهینه آب را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار