درتکاپوی تجهیز هفتمین آزمایشگاه استان فارس

زرین دشت(پانا) - جمعی از دانش ‌آموختگان علاقه‌مند به ترویج و یادگیری علوم وفناوری نانو در زرین‌دشت برای ذکر اهداف وخواسته‌های خود در زمینه این علم پیشرفته به دفتر ملاقات مردمی نماینده این شهرستان مراجعه کردند و خواستار همکاری وحمایت ازسوی مسئولان شدند.

کد مطلب: ۹۰۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
درتکاپوی تجهیز هفتمین آزمایشگاه استان فارس

در ابتدا تنها هدف اعضای انجمن علمی نانو شرکت در المپیاد نانو وکسب موفقیت در آزمون‌های آن بود ولی پس از تدریس‌های پیاپی در رابطه با علم نانو و آگاهی وآشنایی بیشتر دانش‌آموزان در رابطه با این مبحث جدید و پرکاربرد موجب افزایش علاقه دانش‌آموزان نسبت به ترویج این علم ونگاهی جدی‌تر به اهدافشان شد.

همانطور که خلاقیت و نوآوری محرک اصلی توسعه برای هر جامعه است. آزمایشگاه‌ها به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی، با پرورش تفکر خلاق، تربیت افرادی کاوشگر، آفریننده و نوآور، نقش مهمی در شکوفایی خلاقیت دانش‌آموزان دارد و درواقع تدریس ویادگیری علم بدون تجهیزات وعدم وجود آزمایشگاه همچو یادگیری رانندگی از روی کتاب است وهمچنین به گفته هیئت علمی نانو این شهرستان تجهیز هفتمین آزمایشگاه درشهرستان زرین دشت گامی موثر در جهت پیشرفت این شهرستان خواهدبود.

دکتر انصاری نماینده شهرستانهای زرین دشت وداراب پس از مشاهده اشتیاق دانش‌آموزان شهرستان زرین‌دشت درجهت رسیدن به اهداف بلند وکوتاه مدت ایشان،به خواسته‌های آنان توجه کرد وحاضر به اجرایی شدن اهداف دانش‌آموزان پس از آماده‌سازی خواسته‌های خود به صورت کتبی در جهت تجهیز یک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شد.

خبرنگار: نجمه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار