معاون آموزش متوسطه قم: شروع به کار پایگاه های مطالعاتی در ایام تعطیلات نوروزی

قم (پانا) - معاون آموزش متوسطه استان قم از شروع به کار پایگاه های مطالعاتی دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه قم: شروع به کار پایگاه های مطالعاتی در ایام تعطیلات نوروزی

علیرضا یاری با اشاره این که دانش آموزان استان قم از استعداد و توانایی بالای یادگیری و تحصیلی برخوردار هستند اظهار کرد: مسئولین باید استعداد های دانش آموزان را هدایت و ساماندهی کنند تا بتوانیم در نهایت موجب تغییرات مثبت در دانش آموزانمان در استان باشیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه استان قم امروز در رتبۀ چهارم کنکور سراسری ایستاده است بیان کرد: توکل بر خدا، زحمات دانش آموزان، معلمان و مربیان دلسوز و در آخر سربلندی میهن عزیزمان از جمله عواملی بوده که موجب دستیابی به این افتخارات شده است.
معاونت آموزش متوسطه استان از زمان ثبت نام در پایگاه های مطالعاتی که از 5 اسفند ماه لغایت بیستم بوده است خبر داد و گفت: پایگاه های مطالعاتی در استان قم از 27 اسفند ماه سال 97 شروع شده و تا 13 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

یاری تصریح کرد: در این پایگاه ها علاوه بر ایجاد فضایی مطلوب مطالعاتی برای دانش آموزان، معلمین و مشاوران متخصص به ارائه برنامه های درسی با توجه به شرایط دانش آموز می پردازند.
یاری در دیدار با دانش آموزان حاضر در پایگاه های مطالعاتی گفت: امسال تاکید بیشتری بر روی معدل امتحانات نهایی داشته باشید، چرا که شرایط بوجود آمده حاکی از اهمیت فراوان معدل دروس امتحانات نهایی در قبولی دانشگاه های سراسر کشور می باشد و حتما در برنامه مطالعاتی این نکته را رعایت نمایید.
وی ادامه داد: ارزش دیپلم در مقاطع مختلف تحصیلی یکسان سازی شده است و برای مثال دانش آموز فارغ التحصیل رشته ی تربیت بدنی هنرستان می تواند در کنکور رشته ریاضی و یا تجربی شرکت نماید.

وی از دیگر فعالیت مشاوران در پایگاه های مطالعاتی را شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت دانست و گفت: مشاوران در این ایام در پایگاه های اطلاعاتی حاضر شده و در ارتباطی رو در رو با دانش آموزان خلل ها و مشکلاتی که دانش آموزان در فرایند مطالعه دارند را شناسایی می کنند و سپس آن ها را برای رسیدن به نتیجۀ مطلوب راهنمایی می نمایند.

ایشان در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران و عوامل اجرایی پایگاه ها اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم با همت و تلاش دانش آموزان توفیقات بهتری درعرصه های علمی و کنکور به دست آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار