یادگیری انسان در گرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت اوست

شهرری (پانا ) - مدیر مدرسه خبره فرشچی آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت:یادگیری انسان درگرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت اوست و خلاقیت و شکوفایی استعدادها در گرو نشاط و انبساط روحی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۶۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری انسان در گرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت اوست

زهره قاسمی مقدم در حاشیه افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در این واحد آموزشی اظهار داشت:شکی نیست که یکی از وظایف مهم‌تربیتی مدیریت وبرنامه‌ریزی آموزشی مدارس، تشویق کودکان نوجوانان به مشارکت وتعاون درهمه امور است وبا تدوین برنامه‌ریزی آموزشی مناسب به جلب مشارکت دانش‌آموزان در امور مختلف مدرسه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای افزود:این برنامه ها می‌تواند به احساس مفید بودن و دور شدن ازانزوا و کسالت در کودکان و نوجوانان کمک کند و اینها خود یکی از موارد شاد و با نشاط زیستن است.

قاسمی باتاکید براین نکته که نشاط، تحرک، پویایی و شادابی از ویژگی‌های نسل امروز است،تصریح کرد:خمودگی، سستی، انزوا، بی تحرکی، غمناکی، پژمردگی، آفت بزرگ و مانع عظیم رشد و شکوفایی و خلاقیت و کارآمدی نسل جوان می‌باشد و در شرایطی که اکثر منازل در مناطق شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و تاریک و به دور از فضاهای بازی و حرکتی برای کودکان است حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی آنان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شادی بخش در مدرسه است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان چندین ساعت از روز رادر مدرسه می گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی درمدارس انجام شود به طور یقین به شاد زیستن فرزندان و دانش آموزان خود کمک بسیار مهمی خواهیم کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار