مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد:

شمار میهمانان نوروزی ناحیه یک بندرعباس از مرز 20 هزار نفر گذشت

در پنجمین روز از سال نو

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از پذیرش بیش از 20 هزار نفر تا پنجمین روز از سال نو و هفتمین روز از فعالیت ستاد اسکان ناحیه یک خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شمار میهمانان نوروزی ناحیه یک بندرعباس  از مرز 20 هزار نفر گذشت

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اعلام این خبر افزود: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این ناحیه از روز سه شنبه 28 اسفند ماه 97 آغاز شده و تا کنون (دوشنبه، پنجم فروردین 98 ) و هفتمین روز از فعالیت این ستاد شمار میهمانان به 20 هزار و 532 نفر-روز، در قالب 5 هزار و 705 خانوار رسیده و همچنان در حال افزایش است.

وی یاد آور شد: از سوم فروردین ماه با توجه به شرایط بحرانی و وضعیت نا مساعد جوی، ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک در راستای خدمات رسانی مطلوب به همکاران فرهنگی و خانواده های محترمشان، از کلیه ظرفیت های موجود این ناحیه آموزشی شامل ؛ مدارس مجری طرح اسکان ، سالن های ورزشی، سالن های امتحانات، نمازخانه ها، کریدرها، راهروها و حتی مدارس روستاهای آبشورک و سرخون که مجری طرح اسکان نبوده نیز جهت اسکان اضطراری میهمانان استفاده نموده است.

بهرامی با تاکید بر اهمیت مسائل ایمنی، سلامت و امنیت میهمانان اظهار کرد: ستاد اسکان ناحیه یک بندرعباس به منظور ایجاد امنیت و ایمنی در سالن های ورزشی محل استقرار چادر های میهمانان، با همکاری ستاد بحران استان اقدام به اعزام نیروهای امدادی هلال احمر نموده و از توان و ظرفیت این نیروهای متخصص در وضعیت بحرانی و شرایط جوی نا مناسب استفاده می نماید.

وی خاطر نشان ساخت: به همت روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در راستای خدمات رسانی و افزایش رضایت مندی میهمانان فرهنگی از ابتدای ورودی شهر بندرعباس راهنمای مسیر ستاد اسکان ناحیه یک نصب شده و مسافران فرهنگی عزیز می توانند به سهولت دفتر مرکزی ستاد را پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار