معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی: رشد 25 درصدی میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان

بیرجند(پانا) ـ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنو بی از رشد قریب به 25درصدی میزان استقبال میهمانان نوروزی آموزش و پرورش در سال 98 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبرداد.

کد مطلب: ۹۰۴۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی: رشد 25 درصدی میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان

سکینه طیبی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بازدید از پایگاه های اسکان شهرستان طبس و شهر دیهوک اظهار کرد: قریب 50 درصد میهمانان نوروزی استان در شهرستان طبس ساماندهی و اسکان داده شده اند.

او با بیان این که پایگاه های اسکان شهرستان طبس از شلوغ ترین پایگاه های ستاداسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی به شمار می رود، تصریح کرد: تعداد 60مدرسه با 480کلاس در شهرستان طبس برایپذیرایی و اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به پذیرش 50 هزار نفر روز مسافر نوروزی در پایگاه های اسکان فرهنگیان طبس، ابراز داشت: از آغاز پذیرش مسافر نوروزی تا کنون 6 هزار و 500 خانوار در مدارس این شهرستان اسکان یافته اند.

طیبی افزود: بیشترین میهمانان اسکان یافت در پایگاه های اسکان طبس و دیهوک مسافرینی از استان های خراسان رضوی، کرمان، یزد، تهران، فارس، قم، سمنان، کرمانشاه و خراسان شمالی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار