در ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس:

9 هزار و 316 نفر- روز، میهمان فرهنگی پذیرش شد

هرمزگان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و رئیس ستاد اسکان فرهنگیان این ناحیه در سومین روز فعالیت ستاد اسکان از پذیرش 9 هزار و 316 نفر-روز، میهمان فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
9 هزار و 316 نفر- روز، میهمان فرهنگی پذیرش شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اعلام این مطلب افزود: آمار پذیرش میهمانان نوروزی در این ناحیه آموزشی تا پایان روز پنجشنبه یکم فروردین ماه 98 به 9 هزار و 316 نفر- روز، در قالب 1 هزار و 592 خانوار رسید.

وی خاطر نشان کرد : در سومین روز از فعالیت این ستاد، 2 هزار و144 نفر-روز، در قالب 597 خانوار پذیرش شد که با آمار روزها گذشته به 9 هزار و 316 نفر روز رسید.

بهرامی اظهار داشت: این آمار همچنان در حال افزایش بوده و نشان دهنده استقبال بی نظیر میهمانان فرهنگی از جاذبه های گردشگری هرمزگان و میهمان نوازی همشهریان هرمزگانی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و رئیس ستاد اسکان این ناحیه از راه اندازی سینما کودک، نمایشگاه صنایع دستی و گل و گیاه در این ستاد خبر داد و اظهار کرد: این مدیریت با راه اندازی سینما کودک ، نمایشگاه صنایع دستی و گل و گیاه در محل ستاد اسکان این ناحیه، به منظور ایجاد نشاط، شادابی و پر کردن اوقات فراغت فرزندان فرهنگیان در زمان پذیرش، سعی نموده گامی مثبت در راستای افزایش رضایت خاطر میهمانان نوروزی بردارد.

این مسئول ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران در ستاد، تعداد عوامل اجرایی ستاد اسکان این ناحیه را 120 نفر اعلام کرد و افزود: به منظور رفاه حال مسافرین فرهنگی خدمات رسانی در ستاد ناحیه یک، در سه شیفت انجام می شود و عده ای از خدمتگزاران مدارس روستایی بصورت شیفتی با پایگاه های اسکان شهری همکاری می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار