حمایت از سرمایه گذاران در استان مقدمه ای برای رونق تولید است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: مسوولان استانی در راستای حمایت از سرمایه گذاران تلاش می کنند و این اقدام با هدف رونق تولید و اشتغال انجام می شود.

کد مطلب: ۹۰۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از سرمایه گذاران در استان مقدمه ای برای رونق تولید است

اکبر بهنام جو افزود: بیشتر سرمایه گذارانی که در استان سرمایه گذاری می کنند خود به این موضوع اذعان کرده و از حمایت های مسوولان استانی در این خصوص ابراز رضایت دارند .
او با بیان اینکه اقداماتی چون رفع موانع تولید و اختصاص تسهیلات به سرمایه گذاران در استان با جدیت دنبال می شود ، گفت: در این خصوص عملیات اجرایی بسیاری از پروژه های راکد استان از جمله پایاب سد گیوی با جذب اعتبار از محل سفر رئیس سازمان برنامه وبودجه به استان آغاز می شود .
استاندار اردبیل ادامه داد : برای اجرای پایاب سد گیوی 220 میلیارد تومان اعتبار جذب شده و مناقصه پیمانکار نیز انجام گرفته است .
بهنام جو به دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای رونق سرمایه گذاری و تولید در استان اشاره کرد و افزود: در روزهای آغاز سال جاری عملیات اجرایی کارخانه تولید پیچ خودروی کابینتی در شهرستان کوثر با اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر آغاز شده است .
او اظهار داشت : 50میلیارد تومان تسهیلات برای این سرمایه گذار مصوب شده و بر اساس گفته سرمایه گذار این کارخانه تا شش ماه دیگر به بهره برداری می رسد .
استاندار اردبیل با بیان اینکه تلاش می شود تمام نقاط استان به صورت متوازن در بحث سرمایه گذاری توسعه یابد، افزود : مقرر شده جلسات اقتصاد مقاومتی به صورت دوره ای در هر یک از شهرستان ها برگزار و متناسب با پتانسیل های منطقه سرمایه گذاری های لازم در آن انجام شود .
بهنام جو بیان کرد: توسعه گلخانه در شمال استان و راه اندازی کارگاه های فرش دست بافت در جنوب استان نمونه ای از اقداماتی است که با هدف رونق تولید و اشتغال در تمام نقاط استان انجام می شود .
او در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی برای توسعه بخش های فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: در این راستا تمام بررسی ها در خصوص طلاق ، اعتیاد ، نزاع و آسیب های اجتماعی دیگر توسط دانشگاه محقق اردبیلی جمع آوری شده است تا برنامه ریزی های بعدی بر پایه آن انجام شود .
استاندار اردبیل در خصوص ارتقای سلامت عمومی نیز گفت: در این راستا سند جامع سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی تدوین شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار