سال ۹۸، سال شکوفایی صنعت استان است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت : سال 1398؛ سال شکوفایی صنعت استان اردبیل است.

کد مطلب: ۹۰۳۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سال ۹۸، سال شکوفایی صنعت استان است

اکبر بهنام جو که در سمینار فرمانداران استان سخن می گفت اظهار داشت : پروژه های بزرگ صنعتی از قبیل کامیون سازی مشگین شهر ، فاز دوم آرتاویل تایر که ۵۰ درصد نیاز لاستیک سنگین کشور را تامین خواهد کرد ، پتروشیمی آرتا انرژی،کارخانجات بلور و کریستال در منطقه ویژه اقتصادی و مجموعه شیرآلات گرمی با اشتغال زایی قابل توجه در حال تکمیل است که با بهره برداری از این پروژه ها در سال جاری ، سال ۹۸ سال شکوفایی صنعت استان خواهد بود .

او با بیان اینکه امسال اعتبارات اختصاصی شهرداری ها و دهیاری ها افزایش می یابد ، تنظیف و حفظ پاکیزگی محیط شهری و روستایی را از شروط تخصیص بودجه عنوان کرد .

استاندار اردبیل همچنین در جلسه برنامه ریزی در حوزه سیاسی ، امنیتی و اجتماعی در سال جدید نیز ضمن قدردانی از عملکرد معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت :همه وظیفه داریم تا در راستای رفاه شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم .

بهنام جو اقداماتی از قبیل مطالعه و جمع بندی آسیب های اجتماعی و راهکارهای کاهش آن با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها ، مراکز علمی و سازمان های مردم نهاد و اجرای طرح بازآفرینی شهری در محله ایران آباد را از جمله کارهای خوبی دانست که در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی انجام می شود .

او بر انعکاس شفاف عملکرد و خدمات دولت تاکید کرد و گفت : دولت تدبیر و امید فقط متعلق به دولت دکتر روحانی نیست و دولت نظام و مردم است و نباید به گونه ای باشد که عده ای بی تقوایی کنند و با بی انصافی خدماتی که دولت و نظام روی آن سرمایه گذاری کرده، زیر سئوال ببرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار