فرمانده سپاه ناحیه خوسف: فعالیت 4 گروه جهادی درخوسف

خوسف (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه خوسف در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان خوسف از فعالیت چهار گروه جهادی ،عمرانی و فرهنگی در بخش جلگه ماژان در تعطیلات نوروز خبرداد.

کد مطلب: ۹۰۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه خوسف:  فعالیت 4 گروه جهادی درخوسف

سرهنگ بشیری فرمانده سپاه ناحیه خوسف در نشست پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان با اعلام اینکه از ابتدای سال 97 به همت گروه های جهادی شهرستان اقدامات خوبی در مرمت و بازسازی مدارس انجام شده است، گفت: در چند نوبت تیم های پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز درقالب گروه های جهادی در منطقه خدمت رسانی کرده اند.


سرهنگ بشیری از حضور دو گروه جهادی " شهید مومنین" در قالب 105 نفر از نیروهای بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی تهران از جمعه 24 اسفندماه به مدت 10 روز در تکمیل پنج خانه مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مرمت ، کف سازی و زیباسازی مدارس ، احداث استخر ذخیره آب ، سرویس های بهداشتی و حمام در روستاهای تقی آباد ماژان ، دولت آباد ، طالب آباد ، چاه قدس و کلاته عرب فعالیت عمرانی و همچنین 40 نفر گروه " منتظران ظهور" نیز همزمان در روستاهای یاد شده به فعالیت های فرهنگی ، قرآنی و برگزاری کلاس های تقویتی و درسی خواهند پرداخت .


او افزود: فعالیت گروه جهادی ولایت شهرستان خوسف نیز از ششم تا دوازدهم فروردین ماه 98 با استقرار در روستای گارجگان بخش جلگه ماژان سرویس های بهداشتی و حیاط حسینیه را بازسازی و مرمت خواهند کرد.

احمد علی بشیری یادآور شد: استقرار گروههای دانشجویی تهران در روستای تقی آباد ماژان خواهد بود که باید امکانات لازم توسط دستگاههای دولتی شهرستان از جمله دو دستگاه مینی بوس ، دو دستگاه خودروی سواری ، پتو ، کپسول گاز ، آبگرمکن و امکانات مدارس تامین شود.


مسئول گروه جهادی شهید مومنین نیز در این نشست گفت: فعالیت این گروه از سال 88 شروع شده و تاکنون 19 اردو در استان های محروم و زلزله زده کشور با هدف محرومیت زدایی ، کمک به شرایط اقتصادی و فرهنگی برگزار شده که تاثیر خوبی بر مناطق داشته است.


حسین دوستی مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه خوسف نیز گفت: باید یک برنامه سه ساله تنظیم و مناطق با نیازهای مختلف شناسایی و دستگاه های اجرای شهرستان هم پروژه های خود را معرفی تا در اختیار گروههای جهادی قرار گیرد و باید از هم اکنون برای تابستان برنامه ریزی شود.


قلی زاده معاون فرماندار خوسف هم با تاکید بر همکاری همه نهادها و بویژه کمیته امداد ، بسیج و آموزش و پرورش با تقدیر از گروههای جهادی که برای محرومیت زدایی اقشار آسیب پذیر تلاش می کنند و دوری راه و خانواده ، مشکلات گرما و سرما را به جان می خرند ، گفت: دستگاههای اجرایی موظفند امکانات مورد نیاز گروههای جهادی را از صفر تا صد تامین کنند و نیروهای انتظامی و اورژانس نیز در پوشش منطقه تلاش کنند.


*اداره اوقاف و امور خیریه قول داد خودروی اداره را در اختیار گروه قرار دهد و کپسول های گاز مورد نیاز گروه را تامین کند ، کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه کرایه 10 روز یک دستگاه مینی بوس را پرداخت کند ، یک خودروی سواری نیز به عهده آموزش و پرورش و یک دستگاه مینی بوس هم ناحیه سپاه تامین خواهد کرد. خبرنگار: مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار