مسعود اسکویی: مطالعه و ورزش کنید و اوقات‌تلخی را کنار بگذارید

تهران (پانا) –- مسعود اسکویی، گوینده ورزشی رادیو و تلویزیون، می گوید که جوانان در سفر نوروزی نباید از مطالعه درباره تاریخ و فرهنگ محل تازه غافل نشوند.

کد مطلب: ۹۰۰۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مسعود اسکویی: مطالعه و ورزش کنید و اوقات‌تلخی را کنار بگذارید

مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر برنامه‌های ورزشی رادیو و تلویزیون که این روزها علاوه بر «رادیو ورزش» حضور فعالی در دیگر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دارد، درباره حضور خود در برنامه‌های نوروزی رادیو گفت: ساعت سال تحویل در رادیو ورزش بودم و در ایام تعطیلات نوروزی نیز برنامه «تازه‌ها» را در این شبکه اجرا می‌کنم که شامل آخرین رویدادهای ورزشی است.

وی ادامه داد: در کنار برنامه‌های شبکه ورزش، یک برنامه در رادیو «آوا» دارم که روزهای پنج‌شنبه ساعت 2 تا 4 عصر پخش می‌شود.

این گزارشگر ورزشی با معرفی برنامه «می‌خوام گزارشگر شم» از رادیو ورزش گفت: این روزها جوان‌های بسیاری تمایل به شغل گزارشگری ورزش خصوصا فوتبال دارند. در این برنامه شرکت‌کننده‌ها در رقابت با دیگران توانایی‌های خود در زمینه گزارشگری را نشان می‌دهند.

اسکویی در بخش دیگری از سخنان خود به آرزویش برای مردم اشاره کردو افزود: امیدوارم مردم سال خوبی داشته باشند و از آنها می خواهم سعی کنند تعطیلات خوشی داشته باشند ولی فراموش نکنند که در هرجا که هستنددرباره تاریخ آن منطقه و آثار تاریخی و اماکن دیدنی آن مطالعه و تحقیق کنند تا با فرهنگ آنجا و نهایتا فرهنگ ایران آشنا شوند.

این گوینده قدیمی رادیو خطاب به بزرگترهای خانواده گفت: می‌دانم که مشکلات و مسائل مالی این روزها همه را درگیر خود کرده است، اما چه خوب است این مشکلات را تحمل کنیم، اوقات‌تلخی را کنار بگذاریم و ایام را برخود و اطرافیان‌مان تلخ نکنیم.

اسکویی در پایان تاکید کرد: ما در همه برنامه‌های شبکه ورزش پیامی را تکرار می‌کنیم که من مایلم آن را اینجا تکرار کنم، «اگر می‌خواهید سلامت، بانشاط و تندرست باشید، هرروز حتما 10 دقیقه ورزش کنید.»

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار