رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان خبرداد:

انتخاب معلم کرمانی به عنوان رئیس مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی کشور

کرمان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان از انتخاب " طیبه سبحانی نژاد " معلم سیرجانی در انتخابات مجامع مربیان پیشتاز به عنوان رئیس مجمع مربیان پیشتاز کشور به مدت دو سال خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب معلم کرمانی به عنوان رئیس مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی کشور

هاشم برآوردی با اعلام این خبر، افزود: ششمین دوره انتخابات مجامع مربیان پیشتاز زن سراسر کشور در روز شنبه 18 اسفند با حضور رؤسای مجامع مربیان پیشتاز سراسر کشور در تهران برگزار شد.

وی گفت: این انتخابات که هر دو سال یک بار برگزار می شود و در این دوره "خانم طیبه سبحانی نژاد" مدرس پیشتاز سازمان دانش آموزی از سیرجان موفق به کسب اکثریت آراء و به عنوان رئیس مجمع مربیان پیشتاز کشور انتخاب شد.

برآوردی افزود: مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی در جهت تحقق ماده 13 اساسنامه سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رکن چهارم سازمان به منظور فراهم نمودن زمینه برای حضور آگاهانه همراه با پویایی دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی و انسجام بخشیدن به فعالیت های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش آموز باوری، دانش آموزی یاوری و مشارکت فعال و پویای نمایندگان منتخب دانش آموزان عضو تشکل سازمان دانش آموزی و مربیان پیشتاز در سطح مدارس، شهرستان، استان و کشور فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار