جوان گرایی و توجه خاص به مدرسین و مربیان پیشتاز از اهداف جدی سازمان دانش آموزی است

کرمان(پانا) - معاون فعالیت های سازمان دانش اموزی در سفر به استان کرمان و حضور درجمع پرسنل حوزه ستادی استان و نمایندگان مدرسین پیشتاز گفت ، جوان گرایی و بازکردن میدان برای مربیان با انگیزه و توجه خاص به مدرسین و مربیان پیشتاز به عنوان خط مقدم از برنامه های جدی سازمان دانش آموزی است

کد مطلب: ۸۹۸۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جوان گرایی و توجه خاص به مدرسین و مربیان پیشتاز از اهداف جدی سازمان دانش آموزی است

اردشیر دهقانی معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی کشور طی سفر به استان کرمان ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان دانش آموزی استان در جلسه شورای اداری سازمان شرکت نمود.

معاون فعالیت های دانش آموزی با قدردانی ازهمکاران حوزه ستادی و مدرسین ومربیان پیشتاز گفت : ما در سازمان دانش آموزی مدیون دوگروه هستیم اول مدرسین و مربیان پیشتاز که در خط مقدم هستند و بعد دانش آموزان که باید برای تربیت اجتماعی آنان تلاش کنیم

وی افزود : در دستورالعمل انتخابات مجامع محدودیت سنی اعمال کردیم که سروصدا ایجاد کرد ، اما هدف ما این است که از ظرفیت هر فرد در خور شأن وی استفاده کنیم و افراد با تجربه بتوانند توانمندی های خود را به شبکه پایین دست منتقل نمایند. ما دوره های آموزش تربیت مدرس را از دوره های آموزشی تربیت مربی تفکیک کردیم و بنا داریم این فرصت را به جوانان بدهیم تا انگیزه پیدا کنند .

دهقانی تصریح کرد : مدیران مدارس در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی نقش اساسی و محوری دارند ؛ باید جلسات توجیهی برای انان برگزار و برنامه ها و فعالیت های سازمان را تبین نماییم.

معاون سازمان خاطرنشان کرد : ظرفیت و قابلیتی در سازمان دانش آموزی وجود دارد که در هیچ ارگانی وجود ندارد ؛ این قابلیت ها باید به سایرین تبیین و تشریح شوند و هر جا این اتفاق بیفتد اجرای بسیاری از فعالیت ها از جمله کارهای سخت و دشوار را به سازمان ارجاع می دهند .

اردشیر دهقانی گفت : فرایند تربیت اجتماعی دانش آموزان در برنامه های سازمان دانش آموزی اتفاق می افتد و دانش آموزان و والدین آنان باید بدانند که کسب مهارت و تجربه باعث رشد دانش اموزان شده و این توانمندی ها باعث موفقیت های مختلف در عرصه شغل و ارتباط اجتماعی در آینده می شود .

دهقانی ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان کرمان و شهرستان سیرجان ، فعالیتها و موفقیت های کم نظیر استان کرمان ستود و برنامه های پیشتازان و خبرنگاران پانای سیرجان را فوق العاده توصیف نمود.

در ابتدای جلسه هاشم برآوردی مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن خیر مقدم به آقای دهقانی گزارشی از اقدامات ، فعالیت ها و موفقیت های سازمان دانش آموزی استان ارائه نمود و نمایندگان مدرسین پیشتاز به بیان دیدگاه های خود پیرامون پیشبرد برنامه های سازمان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار