همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : سازمان دانش آموزی با پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی در مدارس و در اردوهای تشکیلاتی پیشتاز می تواند جامعه پذیری را در بین دانش آموزان تقویت کند .

کد مطلب: ۸۹۶۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب  در بوشهر برگزار شد

ناصر کرمی در همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب در بوشهر بیان داشت : فعالیت های آموزشی و هویت یابی در آموزش و پرورش موجب پویایی درونی دانش آموزان و شکوفایی استعدادهای آنان می شود .
کرمی افزود : سازمان دانش آموزی با پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی در مدارس و در اردوهای تشکیلاتی پیشتاز می تواند جامعه پذیری را در بین دانش آموزان تقویت کند .
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : دانش آموزان هر چه بیشتر در فعالیتهای اجتماعی و گروهی مشارکت داشته باشند و آموزش های لازم را فرا گیرند به سمت خود باوری ، قانون گرایی ، مسئولیت پذیری گرایش پیدا می کنند .
کرمی خطاب به دانش آموزان گفت : به کارهای تیمی و دسته جمعی توجه ویژه داشته باشید و سعی کنید محیط خانه و مدرسه را با حضور پر نشاط و پر انرژی خود شاد کنید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدرسه متعلق به شماست، با همکاری مدیر، معلمان و مربیان محیط مدرسه را به محیطی با نشاط تبدیل کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار