مسابقات دو و میدانی آموزشگاه های متوسطه دوم اصفهان به پایان رسید

اصفهان (پانا) - پس از دو روز رقابت با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر ، مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسرمتوسطه دوم استان اصفهان به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۰۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دو و میدانی آموزشگاه های متوسطه دوم  اصفهان به پایان رسید

مسئول انجمن دو و میدانی پسران استان اصفهان و سرپرست فنی این مسابقات در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : در این دوره از مسابقات 14 تیم از مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که ورزشکاران در دو روز در ماده های مختلف دو و میدانی با هم به رقابت پرداختند.

ابراهیم رحیمی در ادامه گفت : ورزشکاران در این دو روز در 15 ماده انفرادی طبق جدول امتیازبندی ISF سال 2018 با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست فنی این مسابقات در ادامه گفت : در رده بندی تیمی شهرستان مبارکه قهرمان شد و کاشان و فولادشهر به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به ناحیه 5 اهدا گردید.

ابراهیم رحیمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان،هیات دو و میدانی استان ، مربیان، سرپرستان،داوران و عوامل اجرایی مسابقات گفت:امیدوارم با تلاش و پشتکار مربیان در مناطق و نواحی استان بتوانیم مثل سال های گذشته در مسابقات کشوری که در تابستان برگزار می شود موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار