برگزاری مسابقه دو استقامت جام زنده رود در هفته سلامت

اصفهان (پانا) - رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه دو استقامت با شعار " دویدن دکتر شماست " خبر داد و گفت : این مسابقه با همکاری شهرداری اصفهان در اجراء همزمان با هفته سلامت برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۹۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه دو استقامت جام زنده رود در هفته سلامت

فریناز تولائیان اظهار داشت:با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش همگانی در سلامت جسمی و پیشگیری از ابتلاء به بیماری های جسمی و روحی ، همزمان با هفته سلامت ، اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان اقدام به برپایی غرفه های پایش سلامت شامل پایش قد و وزن ، قند و فشار خون ، مشاوره تغذیه و ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه بیماری های اتیسم و ALS در آستانه و پایانه مسابقه دوی استقامت جام زنده رود خواهد نمود .
وی به شعار جهانی هفته سلامت " مراقبت های اولیه بهداشت راهی به سوی پوشش همگانی سلامت " نیز اشاره کرده و خاطرنشان نمود : در این ویژه برنامه که با حضور کارشناسان مرکز بهداشت شماره یک اصفهان برگزار می گردد ، خدمات این مرکز و خانه های بهداشت زیرمجموعه آن به عموم همشهریان معرفی خواهد شد .
شایان ذکر است این ویژه برنامه روز جمعه ششم اردیبهشت ماه از ساعت 8 الی 12 صبح از پل خواجو تا مقصد پردیس هنر برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم همشهریان در این برنامه آزاد و رایگان خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار