نفرات برتر مسابقات دو و میدانی دانش آموزان پسر استان اصفهان معرفی شدند

اصفهان (پانا) - مسابقات دو ومیدانی ویژه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی استان اصفهان برگزار شد و نفرات و تیم های برتر این مسابقات معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۲۰۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر مسابقات دو و میدانی دانش آموزان پسر استان اصفهان معرفی شدند

مسئول انجمن دو و میدانی پسران استان اصفهان و سرپرست فنی این مسابقات در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : در این دوره از مسابقات 7 تیم از مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که ورزشکاران در دو روز در ماده های مختلف دو و میدانی با هم به رقابت پرداختند.

ابراهیم رحیمی در ادامه گفت : ورزشکاران در این دو روز در 10 ماده انفرادی با هم به رقابت پرداختند که در پایان در قسمت انفرادی نتایج زیر بدست آمد :

در ماده ۱۰۰ متر، احمدرضا طایی از سمیرم به مقام قهرمانی دست یافت، محمدحسین قربانپور از ناحیه 3 به مقام دوم رسید و محمدمتین رستمی از کاشان مقام سوم را کسب کرد.

در ۲۰۰ متر نیز علی کارگر از ناحیه 3 و احمدرضا طایی از سمیرم به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و ایمان جزینی از ناحیه 3 در جایگاه سوم ایستاد.

در 800 متر نیز محمد احمدی از ناحیه 4 و یعقوب براجعه از کاشان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و مبین سلیمانی از خمینی شهر در جایگاه سوم ایستاد.

در 1500 متر، امیرارسلان حمیدی از شاهین شهر و محمد احمدی از ناحیه 4 به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و امیرحسین عسگری از ناحیه 4 به مقام سوم دست یافت.

در دوی 60 متر با مانع نیز علیرضا بابایی و علیرضا نجار از کاشان به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و علیرضا عبدالهی از ناحیه 3 در جایگاه سوم ایستاد.

در پرش طول، علیرضا نجار از کاشان و شایان مرادی از ناحیه 3 به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و علیرضا بابایی از کاشان به مقام سوم دست یافت.

در پرش ارتفاع، شایان مرادی از ناحیه 3 ، ابوالفضل زمانی و امیرحسین جعفرپور از ناحیه 4 به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در پرتاب وزنه، امیر طحانی از کاشان به مقام قهرمانی رسید و طاها مرادی از ناحیه 3 و رضا صادقی از فلاورجان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در پرتاب توپ امیررضا طحانی از کاشان و محمدحسین قربانپور از ناحیه 3 به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و سعید زرگر از خمینی شهر به مقام سوم دست یافت.

در ماده 100*4 متر امدادی نیز ناحیه 3 ، کاشان و فلاورجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست فنی این مسابقات در پایان گفت : در رده بندی تیمی نیز کاشان قهرمان شد و ناحیه 3 و ناحیه 4 به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به شهرستان فلاورجان اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار