با حضور وزیر ارشاد؛

پیشکسوتان فیلم و عکس استان سمنان تجلیل می‌شوند

سمنان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری هفته فیلم و عکس این استان خبر داد و گفت: آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌ها و پیشکسوتان فیلم و عکس استان سمنان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوتان فیلم و عکس استان سمنان تجلیل می‌شوند

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان از هجدهم تا بیست و چهارم اسفند برگزار خواهد شد.

وی گفت: آیین اختتامیه این هفته و تجلیل از برترین‌ها و نیز پنج تن از پیشکسوتان فیلم و عکس استان سمنان با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

فضیلت با بیان اینکه فراخوان این هفته نیز منتشر شده است، اظهار داشت: هفته فیلم و عکس استان سمنان مشتمل بر برنامه‌های متعدد از جمله اردوی عکاسی، برپایی نمایشگاه عکس، کارگاه‌های آموزشی، اکران فیلم کوتاه و ... است.

وی با اشاره به اینکه در بخش فیلم این هفته ٣٠ اثر برگزیده اکران خواهد شد، گفت: این فیلم‌ها کوتاه و بین سه تا ٣٠ دقیقه در ژانرهای مستند، انیمیشن و داستانی است که در تالار آفتاب در روزهای ٢٠ تا ٢٣ اسفند اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس نیز گفت: در نمایشگاه عکس که در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دائر می‌شود ٣٠ اثر از آثار برگزیده در ابعاد ٣٠ در ٤٠ به نمایش در می آید.

فضیلت گفت: در هفته فیلم و عکس استان سمنان اردوی عکاسی با حضور ٤٠ نفر از عکاسان این استان و سه کارگاه آموزشی ویژه هنرجویان و دوستداران فیلم و عکس نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ایین اختتامیه دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان بیست و سوم اسفند برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار