مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۱۰ هزار شغل توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان ایجاد شد

سمنان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۶۴۸ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ایجادشده است.

کد مطلب: ۸۹۹۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار شغل توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان ایجاد شد

اسماعیل غنیان در نشست کارگروه اشتغال سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری، ۱۰ هزار و ۶۴۸ فرصت شغلی را تعهد کردند، تأکید کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۶۲۷ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی ایجادشده و در روزهای پایان سال هم ممکن است این آمار افزوده شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۹۹ درصد تعهد اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان صورت گرفته است، افزود: شهرستان سمنان با ۱۰۹ درصد و گرمسار با ۸۳ درصد، به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی را به خود اختصاص داده‌اند.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان گفت: ازلحاظ سازمانی نیز صنعت، معدن و تجارت در سال جاری چهار هزار و ۲۶۶ نفر شغل را تعهد و توانسته برای چهار هزار و ۷۰۳ نفر کار ایجاد کند که در این زمینه موفق‌ترین دستگاه نام دارد.

غنیان گفت: جهاد کشاورزی استان سمنان دو هزار و ۲۹۷ نفر شغل را متعهد شده که تاکنون دو هزار و ۹۴۹ فرصت شغلی ایجاد کرده است لذا این عملکرد مطلوب، از تعهد ۱۰۵ درصدی اشتغال‌زایی در این دستگاه نشأت می‌گیرد.

وی افزود: در حوزه مشاغل خانگی بالغ بر ۸۲ درصد از تعهدات پرداخت تسهیلات به متقاضیان در استان سمنان تحقق پیدا کرده است همچنین باید گفت یک هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال، اعتبار پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری و حمایتی است که تاکنون ۱۱۹ درصد از این میزان تعهد، اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار