دواری : درک مفاهیم درسی به رشد و شکوفایی دانش آموزان کمک می‌کند

تهران (پانا) -- معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران گفت: از همکاران درخواست می کنم به مفاهیم درس اهمیت بیشتری دهند چرا که درک مفاهیم درسی به رشد و شکوفایی دانش آموزان کمک می نماید، همچنین از حفظ کردن مطالب کتب درسی توسط دانش آموزان خودداری نمایند.

کد مطلب: ۸۹۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دواری : درک مفاهیم درسی به رشد و شکوفایی دانش آموزان کمک می‌کند

دواری معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران با همراهی استادی سرپرست آموزش ابتدایی، فردوسی کارشناس مسئول و اسماعیلی فر کارشناس گروههای ابتدایی، جهت بازدید و اختتامیه جشنواره منطقه ای دست سازه های دانش آموزی با موضوع علوم، درمدرسه امام سجاد (ع) و بازدید از جشنواره جابربن حیان در مدرسه صاحب الزمان (عج)، حضور به هم رساندند.

دواری ضمن قدردانی از زحمات همکاران مدارس به اهمیت مفاهیم درسی تأکید نمود و گفت: از همکاران درخواست می کنم به مفاهیم درس اهمیت بیشتری دهند چرا که درک مفاهیم درسی به رشد و شکوفایی دانش آموزان کمک می نماید، همچنین از حفظ کردن مطالب کتب درسی توسط دانش آموزان خودداری نمایند.

در ادامه سرپرست آموزش ابتدایی خاطرنشان نمود: خلاقیت و پویایی در علوم نهفته است که میتوان با کنجکاوی و تلاش خلاقیت ها را شکوفا کرد.

شایان ذکر است ، دواری در این دیدار علمی به سوالات همکاران پاسخ داد و با یکدیگر به گفتگو نشستند و پیشنهادات و نظرات خود را عنوان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار