معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

استقبال بیش از 150 هزار دانش آموز از فیلم های جشنواره رشد در استان کرمان

کرمان(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هفته مروری بر آثار منتخب جشنواره بین المللی فیلم رشد با استقبال بی نظیر مخاطبان و دانش آموزان کرمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال بیش از 150 هزار دانش آموز از فیلم های جشنواره رشد در استان کرمان

حمیدرضا دعاگویی با اشاره به لزوم ورود رسانه های دیجیتال به مدارس، افزود: استفاده از رسانه های غیرمکتوبی مانند فیلم و ویدیو که تاییدیه محتوایی را دارند، بهترین روش برای انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به دانش آموزان است.

دعاگویی با اشاره به بازدید بالغ بر 150 هزار دانش آموز استان کرمان از فیلم های این جشنواره، خاطر نشان کرد: جشنواره فیلم رشد از نظر تعداد مخاطب بی نظیر است و با تلاش همه همکاران در جای جای استان توانستیم رکورد بی نظیری را در جذب مخاطب تجربه کنیم و شاهد حضور دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان در جلسات نمایش، نقد و بررسی فیلم های آموزشی و تربیتی باشیم.

رئیس کمیته اجرایی هفته مروری بر آثار منتخب جشنواره فیلم رشد با تاکید بر استفاده از فرصت نقد و بررسی محتوایی فیلم ها بر ضرورت افزایش سطح سواد رسانه ای دانش آموزان به ویژه در زمینه رسانه های غیر مکتوب و دیجیتال، تصریح کرد: باید تلاش کنیم در زمینه ارتباط با تکنولوژی جلوتر از دانش آموزان حرکت کنیم و مدارس خود را به زمینه های مختلف یادگیری مجهز نماییم.

شایان ذکر است که دو اثر از استان کرمان در بخش آثار برگزیده جشنواره به نمایش درآمده اند که یکی از این آثار رتبه سوم بخش انیمیشن دانش آموزی را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار