معاون آموزش ابتدایی استان سمنان:

تربیت کودک برای زندگی واقعی، موجبات عشق به معلم را در دانش آموز رشد می دهد

سمنان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی استان سمنان در طی بازدید از 22 مدرسه ابتدایی و مرکز پیش دبستانی منطقة بیارجمند گفت: تربیت کودک برای زندگی واقعی، موجبات عشق به معلم را در دانش آموز رشد می دهد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت کودک برای زندگی واقعی، موجبات عشق به معلم را در دانش آموز رشد می دهد

مریم حدادی، معاون آموزش ابتدایی استان به اتفاق کارشناسان حوزه ابتدایی در قالب یک گروه 25 نفره به منطقه بیارجمند رفته و از 22 مدرسه ابتدایی و مرکز پیش دبستانی آن بازدید کردند.

حدادی در شورای معلمان بیارجمند گفت: در سند تحول بنیادین معلم در قله نظام تعلیم و تربیت است و اسوه و الگوی عملی، علمی و فرهنگی برای دانش آموزان و حتی آحاد جامعه است.

معاون آموزش ابتدایی استان افزود: معلم ظرفیت های وجودی کودک را می شناسد و فرصت های رشد و پرورش آن را فراهم می کند. تربیت کودک برای زندگی واقعی و جلوگیری از حافظه محوری موجبات عشق به معلم را در دانش آموز رشد می دهد. اگر دانش آموزان نیازهای واقعی خود را در مدرسه پیدا کنند و توانایی های مختلف خود را رشد دهند قطعاً آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

گفتنی است این بازدید های بالینی ضمن نیازسنجی و بررسی نقاط قوت و ضعف، تبیین طرح و برنامه های جدید و به روز رسانی برنامه های درحال اجرا را برای معلمان و مدارس ابتدایی در پی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار