برانکو دور جدید درگیری با سازمان لیگ را استارت زد

تهران (پانا) – در حالی که سازمان لیگ به علت حضور سه تیم ایرانی قصد دارد بازی این تیم‌ها را در هفته بیست و یکم لغو کند، برانکو ایوانکوویچ با تغییر برنامه این هفته به صورت جدی مخالف است.

کد مطلب: ۸۹۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برانکو دور جدید درگیری با سازمان لیگ را استارت زد

از صبح امروز در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها اخباری مبنی بر تعویق دیدار تیم‌های پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر به گوش می‌رسید و حتی خبر از قطعی شدن برگزاری دیدارهای این سه تیم در ششم و هفتم فروردین درست 4 روز پیش از دربی 89 داده شده بود اما برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مخالفت جدی و قطعی خود را با این تغییر برنامه اعلام کرد.

او امروز درحاشیه تمرین تیمش و در روزهای منتهی به آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، رسما به این تغییر برنامه اعتراض کرد و گفته برای دیدار مقابل نساجی در قائمشهر تنها حاضر است طبق برنامه از پیش اعلام شده و روز جمعه به میدان برود چون تاریخ اعلام شده توسط سازمان لیگ نزدیک به دربی 89 است و ممکن است مشکلاتی برای تیمش ایجاد کند.

برانکو به خبرنگاران حاضر در تمرین گفته است: «ما همانطور که برنامه بازی ها اعلام شده بود بازی می‌کنیم. تعجب می‌کنم چرا اول و دوم فروردین بازی نگذاشته‌اند. ما فقط جمعه بازی می‌کنیم چون وقت دیگری نداریم. این برنامه را یک ماه پیش تنظیم کردم و با بازیکنان برنامه‌ریزی کردم. مشکلات زیاد است و به خصوص وقتی چند روز بعد دربی باشد.»

با این اظهار نظر برانکو به نظر می‌رسد مرحله جدیدی از درگیری‌های سازمان لیگ و سرمربی پرسپولیس آغاز شده است. پیش از این و در زمان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات که دست برانکو برای بازیکن بسته بود، پرسپولیس چند بار برای تعویق زمان بازی‌هایش اقدام کرد که در برخی از آنها موافقت صورت نگرفت، به گونه‌ای که در اقدامی منحصر به فرد سازمان لیگ در فیفادی برای پرسپولیس بازی گذاشت اما این بار بر خلاف گذشته برانکو اصرار به انجام بازی در تاریخ مقرر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار