درخواست نامعقول پرسپولیسی‌ها از سازمان لیگ برتر چه بود؟

تهران (پانا) - مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید برای دیدار روز جمعه پرسپولیس - سپاهان فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران سپاهان قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۰۹۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
درخواست نامعقول پرسپولیسی‌ها از سازمان لیگ برتر چه بود؟

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته در مورد ظرفیت اختصاص داده شده به هواداران سپاهان برای حضور در ورزشگاه آزادی در دیدار جمعه برابر پرسپولیس صحبت‌های مختلفی مطرح شده است. در همین رابطه سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران سپاهان قرار می‌گیرد. بلیت‌های این بازی هم فروش رفته است.

او درباره اینکه اگر تعداد هواداران سپاهان بیشتر از از این ظرفیت باشد هم بیان کرد: ورزشگاه آزادی اینگونه نیست و یک جایی برای هواداران سپاهان در نظر می‌گیرند و آن‌ها مجبورند آن‌جا بیایند. خود پرسپولیسی‌ها هم می‌آیند و پر می‌کنند.

فتاحی همچنین درباره فشردگی بازی‌های لیگ گفت: درباره لیگ قهرمانان آسیا و این موضوع هزار بار صحبت کرده‌ایم. لیگ ایران ۱۶ تیمی است و شرایط لیگ عربستان هم دقیقاً مثل لیگ ایران است. این موضوع به اینکه ما بازی ملی نداریم ربطی ندارد.

او در پاسخ به این پرسش که در صورت درخواست نماینده‌های ایران امکان به تعویق افتادن دو بازی باقی‌مانده آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد یا خیر، توضیح داد: بارها درخواست داده‌اند و باز هم می‌توانند درخواست بدهند. شما در روزهای باقی مانده بگرد، یک روز پیدا کن و بگو بازی‌ها را جا به جا کن! استقلال درخواست داده بود بازی‌اش با پدیده یک روز عقب برود. ما بررسی کردیم و دیدیم می‌شود این کار را انجام داد و همین کار را هم کردیم اما درخواست پرسپولیس این بود که دو بازی‌اش با سپاهان و تراکتورسازی به تعویق بیفتد و بعد از فیفادیخرداد برگزار شود. آیا این درخواست معقول است که به سپاهان و تراکتورسازی بگوییم تمرین کنند تا پرسپولیس بازی‌هایش را انجام بدهد و برگردد؟ این‌ها را الان نباید می‌گفتند و اول فصل که برنامه را به آن‌ها دادیم باید درخواست می‌دادند.

فتاحی اضافه کرد: ما دو دفعه اعلام کردیم که می‌توانند دو بار بازی‌هایشان را جابه‌جا کنند. یک بار در هفته بیست و یکم بود که آقای برانکو قبول نکرد و بازی با نساجی را برگزار کردند. آقای شفر هم به خاطر اینکه نمی‌خواست قبل از داربی در عید، بازی دیگری انجام دهند این درخواست را قبول نکرد. بار دیگر پیشنهاد دادیم. استقلال برای عقب افتادن بازی‌اش با سپاهان و پدیده درخواست داد که بازی با سپاهان امکانش نبود اما بازی با پدیده این اتفاق افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار