فرماندارسمنان:

طرح نیازسنجی اوقاف فراغت جوانان سمنانی در دستور کار است

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان، بابیان اینکه نیازسنجی اوقاف فراغت جوانان زیر ۳۰ سال سمنانی در دستور کار است، گفت: این طرح به سامان‌دهی بهتر امور جوانان کمک می‌کند.

کد مطلب: ۸۹۷۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح نیازسنجی اوقاف فراغت جوانان سمنانی در دستور کار است

سید عباس دانایی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان، با اشاره به مطالبات وخواسته‌های جوانان بر کار کارشناسی در برنامه های حوزه جوانان تأکید کرد و بیان داشت: جوانان محور حرکت و توسعه جامعه اند و مسئولان باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و برنامه ای مدون داشته باشند.

فرماندارسمنان، ضمن بیان اینکه نیازسنجی اوقاف فراغت جوانان زیر ۳۰ سال سمنانی در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: این طرح رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال را شامل می‌شود و بر اساس آن می‌کوشد برنامه‌ریزی‌ها بر اساس نیاز جوانان صورت گیرد.

وی از جمع بندی نیازسنجی اوقات فراغت جوانان تا پایان سال آتی خبرداد و گفت: دانستن نیازهای روز جوانان به ویژه برای غنی‌سازی اوقات فراغت می‌تواند به برنامه‌ریزی‌های بهتری برای این بخش از جامعه منتهی شود.

دانایی به اجرایی شدن 40۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان سمنان اشاره کرد و افزود: انجام این برنامه‌ها نشان می دهد که به حوزه جوانان توجه می‌شود و در مناسبت‌ها اولویت این بخش از جامعه هستند.

فرماندارسمنان از برگزاری نخستین فستیوال ورزشی در ۴۰ رشته با حضور پنج هزار ورزشکار در سمنان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز اصلی جامعه سلامتی و شادابی است، اجرای این برنامه‌ها در افزایش نشاط اجتماعی جوانان موثر است.

وی اذعان داشت: جزیره‌ای عمل کردن اعضای ستاد سامان‌دهی امور جوانان راه به‌جایی نمی‌برد، بنابراین این مهم می‌طلبد تا در قالب برنامه‌ریزی مشخص امور سامان‌دهی و اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار