فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

دستگیری ۱۱ نفر از عاملان قاچاق کالا در استان سمنان

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی استان سمنان، مبارزه با قاچاق کالا را در راستای حمایت از کالای ایرانی در دستور کار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: ۱۱ نفر از عاملان قاچاق کالا طی ۴۸ ساعت گذشته دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۹۷۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۱۱ نفر از عاملان قاچاق کالا در استان سمنان

سردار روح الامین قاسمی، در جمع خبرنگاران با اشاره به ۱۱ نفر از عاملان قاچاق کالا در استان سمنان طی 48 ساعت گفت: موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، رول‌های کاغذ دیواری، زغال، سوخت، توتون و تنباکو، دام و احشام از جمله کالاهای قاچاق کشف‌شده طی مدت مذکور را شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش این کالاهای قاچاق کشف‌شده در استان سمنان را هفت میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در راستای تحقق شعار سال، پلیس مبارزه با قاچاق کالا تمام همت خود را در راستای پیشگیری از این امر به کار بسته است.

وی بابیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده در استان طی ۱۰ ماه ابتدایی سال ۹۷ بیش از ۴۸۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال گزارش می‌شود، اضافه کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۸۷.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

قاسمی از توقیف شش دستگاه خودرو به دلیل حمل کالای قاچاق نیز در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه سمنان معبری برای عبور شرق-غرب و شمال-جنوب کشور قلمداد می‌شود لذا تمامی محورهای مواصلاتی استان از حیث مواد مخدر و کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی پایش می‌شود.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از کالای قاچاق مردم می‌توانند بسیار نقش‌آفرین باشند به این نحو که ضمن پرهیز از خرید این گونه کالاها هر گونه موارد مشکوک را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار