مسئول کتابخانه اباعبدالله حسین(ع) روستای جایدشت فیروزآباد: عشق وعلاقه، لازمه موفقیت در امور فرهنگی است

شیراز (پانا) - روستای جایدشت فیروزآباد به عنوان برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در پنجمین دوره این جشنواره معرفی شد؛ مسئول کتابخانه اباعبدالله حسین(ع) روستای جایدشت شیراز، از تلاش‌های انجام شده در این روستا تا رسیدن به مقام نخست کشوری و کسب روستای دوستدار کتاب در کشور می گوید.

کد مطلب: ۸۹۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئول کتابخانه اباعبدالله حسین(ع) روستای جایدشت فیروزآباد:  عشق وعلاقه، لازمه موفقیت در امور فرهنگی است

محمدحسین بهرامی مسئول کتابخانه اباعبدالله حسین(ع) روستای جایدشت درگفت‌وگو با پانا، این موفقیت را حاصل عشق و علاقه به کار فرهنگی دانست و افزود: با اجرای برنامه‌ها و طرحهای خلاقانه‌ای که در کتابخانه روستای جایدشت وهمکاری همیاران فعال کتابخانه داشتیم، موفق به کسب مقام اول کشوری روستای دوستدارکتاب در جشنواره روستاها وعشایردوستدارکتاب، شدیم.

بهرامی ادامه داد: در این جشنواره، دراولین بخش بین 2800 گروه روستای جایدشت، جزو10روستای برتردوستدارکتاب شد و از بین آن10روستا نیز موفق به کسب مقام اول کشوری روستای دوستدارکتاب شدیم.

او افزود: دراین جشنواره تمامی کسانی که کارهای ترویجی درقسمت کتاب داشتند شرکت کرده بودند.

بهرامی هدف خود را ازشرکت دراین جشنواره عشق وعلاقه به کارهای فرهنگی دانست و گفت: کارهای فرهنگی نیازمند عشق وعلاقه ای است که اگر این عشق در انسان پیدا شود، خودجوش دوست دارد که کارها را انجام دهد وهدف من هم فقط عشق وعلاقه ای بوده که به کارهای فرهنگی داشتم و این کارها تبدیل به سرگرمی مهیجی شده است.

مدیران کل ومسئولان فرهنگی استان فارس با حضور درکتابخانه اباعبدالله الحسین (ع) این موفقیت و این گام فرهنگی را به اهالی روستای جایدشت تبریک گفتند و این موفقیت را مرهون تلاش‌ها و زحمت‌های بسیار، مسئول کتابخانه اباعبداالله الحسین (ع) دانستند.

حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد نیز در این دیدار گفت: بشربدون کتابت نمی‌تواند پایبند به هیچ چیزباشد همچنین استعدادها باید به سمت کتابت پیش برود ونسل جوان به این سمت تشویق شوند.

پنجمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با معرفی جایدشت از شهرستان فیروزآباد و کریشکی لارستان فارس به عنوان برگزیدگان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران در سوم اسفندماه جاری به کار خود پایان داد.

خبرنگار: صنم افشاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار