انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)- انتخابات مجامع اعضاء و مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کردستان با هدف استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت اعضاء و مربیان در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان در کانون ملی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۴۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان کردستان برگزار شد

با حضور احمد عبداللهی رییس سازمان دانش آموزی استان کردستان صبح امروز انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی جهت انتخاب هیات رئیسه مجامع استانی و معرفی نمایندگان هئیت رئیسه مجامع کشوری اعضاء و مربیان در کانون ملی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

در این انتخابات 128نفر از اعضا و مربیان شهرستانها، نواحی و مناطق استان که شامل 48 دانش آموز دختر،48 دانش آموز پسر ،16مربی مرد و 16 مربی زن است با هم به رقابت پرداختند.

عبداللهی در جمع مربیان و اعضا تشکل پیشتازان گفت:این انتخابات در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن در شهرستانها، مناطق و نواحی سطح استان برگزار شده و امروز مرحله دوم آن برگزار خواهد شد و نمایندگان استان جهت معرفی به کشور و شرکت در مرحله سوم انتخابات معرفی خواهند شد.

عبداللهی در ادامه گفت:این انتخابات با هدف استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت اعضاء و مربیان در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان همچنین افزایش مشارکت اعضاءو مربیان در اجرای فعالیت های سازمان بر حسب نیاز و ضرورت و انسجام بخشی به فعالیت های اعضاء و مربیان برگزار می شود.

وی افزود:به منظور اعمال نظرات و فراهم کردن زمینه هایی برای حضور آگاهانه توام با پویایی دانش‌آموزان عضو، انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری و عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرایند تصمیم سازی صحیح فرایندها و عملکردهای سازمانی مجامع اعضا و مربیان تشکیل می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان بیان کرد: منتخبین به مدت دو سال نمایندگان مجامع استان در سطح کشور هستند، امیدوارم سفیران و نمایندگان خوبی برای جامعه مربیان و دانش آموزان استان باشند.

در پایان به هر یک از اعضا که مایل بودند در انتخابات شرکت کنند زمانی اختصاص داده شد تا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند و رای‌گیری انجام شد.

گفتنی است در این انتخابات به تفکیک جنسیت دو دانش آموز دختر،دو دانش آموز پسر ،یک مربی مرد و یک مربی زن انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار