با حضور دانش آموزان و مربیان صورت گرفت:

برگزاری انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی استان خوزستان

اهواز (پانا) - انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان‌ دانش آموزی استان خوزستان در دو گروه دانش آموزی و مربیان برای تعیین ۴ عضو هیات رئیسه و شرکت در انتخابات سازمان دانش آموزی کشوری در مرکز رفاهی فرهنگیان( خانه معلم) اهوازبرگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۴۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی استان خوزستان

علیرضا مسرور، رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان در خصوص اهمیت این انتخابات، اظهار کرد: پس از شورای سیاست گذاری، کلیه تصمیمات مربوط به فعالیت های سازمان دانش آموزی به این مجمع سپرده شده و کارشناسی تمامی فعالیت های سازمان دانش آموزی برای تبدیل شدن به ساز و کار های مناسب برای اجرا در این شورا بررسی و تصمیم گیری می شود و در اختیار این سازمان برای اجرا قرار می گیرد.

او ادامه داد: یکی از چالش هایی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم تردد اعضا و مربیان از ادارات شهرستانها که به دلیل مشکلات مالی و مقررات جابجایی دانش آموزان به معظلی بدل شده است.

مسرور در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب بهترین ها برای حضور در مجمع کشوری است.

رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر ۸ کرسی از ۱۵۰ کرسی مجلس دانش آموزی کشور متعلق به خوزستانی ها است و در هیأت رئیسه مجلس که ۷ نفر از ۳۲ استان کشور حضور دارند، همیشه ۱ کرسی متعلق به استان خوزستان است که در ۲ دوره اخیر ۲ کرسی تحت عناوین گوناگون به خوزستان تخصیص داده شده است.

او تاکید کرد: در مجامع نیز مانند مجلس دانش آموزی کسانی باید عضو شوند که سازمان را خوب ادراک کرده و به قوانین و مقررات سازمان دانش آموزی و همه مضامینی که نظام ارزشی سازمان را شکل می دهد واقف باشند و دوره قابل تاملی را در سازمان گذرانده و با اهداف آن آشنا بوده و اطلاعات دقیقی از مسئولیت ها داشته باشند.

مسرور در ادامه بیان کرد: کاندیداها باید به کلیات و جزئیات اهداف و آداب و مقررات سازمان اشراف داشته باشند تا بتوانند از جغرافیای سازمان دانش آموزی استان خوزستان در کشور دفاع کرده و در حد و اندازه نام استان ظاهر شوند.

رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان تصریح کرد: امروز سازمان دانش آموزی ۱۰۰ هزار عضو ثبت شده در وزارت خانه و حدود ۳۰۰۰ مربی پای کار دارد که تقریبا ۲ هفته پیش ۳۰۰ مربی فعال از آنها در گردهمایی اجلاس مربیان شرکت کردند

مسرور در پایان در خصوص برداشت خود از سخنان اخیر وزیر آموزش پرورش، عنوان کرد: آموزش و پرورش با ید به سمت تفکیک کلاس های درس به ۵۰ درصد تئوری و ۵۰ درصد فعالیت حرکت کند و منظور از فعالیت همین فعالیت های گروهی و اجتماعی در سازمان دانش آموزی است که منجر به ایجاد مهارت های مختلف زندگی می شود و ما را به یک شهروند توانمند تبدیل میکند.

روز سه شنبه هفته جاری نیز انتخابات مجامع اعضا و مربیان خانم برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار