امامت جمعه شهرستان خوسف :حادثه تروریستی زاهدان نتیجه خباثت های آمریکا است

خوسف (پانا) ـ امام جمعه خوسف با تسلیت شهادت جمعی از کارکنان سپاه در حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان گفت: این عملیات انتحاری تنها نتیجه نشست بی نتیجه ورشو و خباثت های آمریکا بود که سرویس های اطلاعاتی آنها آن را طراحی و ایجاد کردند و منجر به شهادت جمعی از بهترین نیروهای زحمت کش سپاه شد.

کد مطلب: ۸۹۴۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
امامت جمعه شهرستان خوسف :حادثه تروریستی زاهدان نتیجه خباثت های آمریکا است

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی با تقدیر از حضور مردم شهرستان خوسف در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن افزود: این حضور پر شور باعث مایوس و ناامید شدن دشمنان انقلاب اسلامی شد و نشان دادید پس از 40 سال پای آرمان های نظام و عهد خود با انقلاب هستید.


او افزود: ملت ما اعلام کردند که عملکرد مسئولان را پای نظام نمی گذارند و از ثمرات و برکات این راهپیمایی با شکوه می توان به تحکیم نظام ، ایجاد وحدت و اتحاد و امید بین دوستان انقلاب در داخل و خارج ، ناامیدی دشمن ، بصیرت مردم و ... اشاره کرد.


او در مورد بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و چهار سر فصل مهم سرگذشت 40 ساله انقلاب ، چالش های گذشته و حال با مستکبران ، ظرفیت های مهم کشور برای گام دوم انقلاب و توصیه هایی برای تحقق تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید مهدوی افزود: باید حواس ما به تبلیغات و شبهات شیطان های بزرگ باشد و شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنیم چون منبع همه شرارت ها در کشور ما، سرکردگان آمریکا هستند و این شعار بصیرت ما را بالا می برد.


شاهبیکی اشاره ای هم قرارداد ( پادرمو ) کرد و گفت: این قرار داد برای تایید به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و دولت اصرار بر تایید این قرار داد از سوی این دارد و ان شاء ا.. آنچه که به مصلحت کشور و نظام باشد از این شورا بیرون بیاید و مثل قضیه برجام نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار