امام جمعه خوسف: امنیت پاکستان در گرو امنیت ایران است

خوسف (پانا) - امام جمعه خوسف با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامی داشت هفته مادر و زن گفت : امروز زن در جامعه اسلامی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علاوه بر امور زندگی و خانواده در قبول مسئولیت ها نیز ورود پیدا کرده ، در صورتی که در جامعه غرب او را بزک کردن و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می شود و جایگاه و موقعیتی ندارد.

کد مطلب: ۸۹۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خوسف: امنیت پاکستان در گرو امنیت ایران است

امام جمعه خوسف با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامی داشت هفته مادر و زن گفت : امروز زن در جامعه اسلامی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علاوه بر امور زندگی و خانواده در قبول مسئولیت ها نیز ورود پیدا کرده ، در صورتی که در جامعه غرب او را بزک کردن و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می شود و جایگاه و موقعیتی ندارد.


حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی با اشاره به دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری به مناسبت 29 بهمن و بیانیه گام دوم انقلاب افزود: این بیانیه یک متن آموزشی برای همه مردم و دولت مردان است که باید خط به خط آن دقیق مطالعه شود و مورد توجه قرار گیرد و یکی از موضوعات آن تمدن شرق و غرب است که بنا فرمایشات ایشان از بین رفتنی هستند ولی انقلاب اسلامی به دلیل وابستگی به اسلام هیچ زمانی کهنه نمی شود ، بلوک شرق که در اوایل انقلاب متلاشی شد و امروز همه گرفتاری های ما از غرب است چون هر روز در صدد ایجاد یک چالش و توطئه جدید هستند تا کشور ما را به سوی خود بکشند ولی نباید به آنها دلبسته شد و بدانید که آمریکا با گرفتار شدن در مشکلات مالی و بدهی ها ، فروپاشی خانواده ها ، عدم اعتماد ملت ها به او ، استقلال طلبی مردم کشورش و زیاد شدن نفرت ها نسبت به رئیس جمهور و دولت و... فروپاشی و شکست آنها نزدیک است .

اوادامه داد:اما انقلاب اسلامی ما با حفظ شعارهای خود و شعار مرگ بر آمریکا که حرکتی روشنگرایانه است به پیش می رود و ان شاء ا... مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.
او اشاره ای هم به مشکلات اقتصادی کرد و افزود: اگر مسئولان جدی تر و با فکر و تدبیر انقلابی تر به صحنه بیایند مشکلات قابل رفع است چون بیشتر گرانی ها به خاطر بی انضباطی است و مقداری صبر ، اتحاد و اتفاق و جدیت لازم است تا را به جلو ببریم و دشمن ضعیف شود.


شاهبیکی در مورد حادثه تروریستی زاهدان و سفر بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان یادآور شد: پاکستان باید مراقب باشد که در بازی عربستان نیفتد و بداند که امنیت کشورش در گرو امنیت ایران است و اگر از تروریست ها حمایت کند پیش از آنکه ایران صدمه ببیند خود پاکستان بیشتر صدمه خواهد دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار